روزنامه های پرتغال در تسخیر طارمی، یاد رونالدو زنده شد!

به گزارش صبح مهریز، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در ملاقات برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی انگلیس رفت و با یک گل پیروز شد. تک گل این بازی را مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در دقیقه 94 با یک ضربه قیچی برگردان زیبا به ثمر رساند تا تمجید تمام رسانه های پرتغال و کشورهای مختلف را در پی داشته باشد.

روزنامه های پرتغال در تسخیر طارمی، یاد رونالدو زنده شد!

روزنامه های پرتغال لحظه ضربه طارمی و گلزنی به پورتو را روی جلد خود قرار داده و هر کدام تیترها و تفسیرهای گوناگونی را برای نتیجه بازی با چلسی و حذف از لیگ قهرمانان اروپا داشته اند.

روزنامه رکورد پرتغال در مطلبی که درباره گل مهاجم ایران نوشته، آورده است: ضربه خارق العاده قیچی برگردان طارمی که نامزد گل سال خواهد بود، یادآور گل کریستیانو رونالدو به یوونتوس در سال 2018 است.

روزنامه اوجوگو با اشاره به حضور حدود 30 دقیقه ای مهدی طارمی مقابل چلسی، از وی به عنوان بازیکنی یاد کرد که در این مسابقه جادو نموده است.

روزنامه ابولا هم در مطلبی نوشت: گل عظیم طارمی برای حفظ رویای پورتو در لیگ قهرمانان اروپا کافی نبود.

اما سایت گل پوینت پرتغال به مهدی طارمی باوجود حضور کم در بازی با چلسی، نمره خوب 6 داده است. این سایت نوشت: عجب گلی از بازیکن ایرانی. طارمی گلی به ثمر رساند که نامزد بهترین گل سال خواهد بود؛ حداقل در لیگ قهرمانان اروپا. در حدود نیم ساعت حضور در زمین، این مهاجم دو بار شوت زد که هر دو بار در چارچوب بود. او سه حرکت توپ در محوطه جریمه حریف داشت.

در ادامه تصاویری از جلد نخست سه روزنامه ورزشی مهم پرتغال می آید:

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1615

به "روزنامه های پرتغال در تسخیر طارمی، یاد رونالدو زنده شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنامه های پرتغال در تسخیر طارمی، یاد رونالدو زنده شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید