در سفر پاییزی چه لباسی بپوشیم؟

به گزارش صبح مهریز، فصل زیبای پاییز بهترین زمان برای تجربه یک سفر رویایی است. چمدان سفرهای پاییزی پر از لباس های چهار فصل است.

در سفر پاییزی چه لباسی بپوشیم؟

با فرارسیدن فصل پاییز، طبیعت زیبا و هزار رنگ، هر گردشگری را به سفر در این فصل تشویق می کند. بسیاری از افراد مایلند در این فصل زیبا به سرتاسر دنیا سفر کنند و از تماشای طبیعت رنگارنگ و تجربه آب و هوای دلپذیر در مکان های مختلف لذت ببرند.

پیش از هر چیز باید مقصد سفر را مشخص کرد. پس از آن با رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما و تورهای گردشگری می توان سفر خود را آغاز کرد. می توان با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل در شاپرک سفر سفر پاییزی خود را آغاز کرد. برای سفر کردن در پاییز باید یک چمدان پاییزی آماده کرد تا در طول سفر با کمبودی رو به رو نشد و یک سفر خاطره انگیز را تجربه کرد.

در سفرهای پاییزی چه لباس هایی همراه خود داشته باشیم؟

در فصل پاییز آب و هوا دچار تغییر می شود. باران های پاییزی بسیار دل انگیز و زیبا هستند اما اگر مسافران برای آب و هوای بارانی آماده نباشند ممکن است غافلگیر شوند. وضعیت آب و هوا در فصل پاییز چندان قابل پیش بینی نیست. به همین دلیل بهتر است برای سفرهای پاییزی دو چمدان آماده کرد یا در چمدان خود هر دو نوع لباس های بهاره و زمستانه را قرار داد.

شاید به نظر برسد که با اقامت در هتل و یا اقامتگاه، دیگر نیازی به چنین کاری نیست، اما برای اطمینان خاطر و لذت بردن از سفر بهتر است این کار را انجام داد. سفر پاییزی، سفری به خصوص است که حتی چمدان آن نیز با چمدان های سفر در فصل های دیگر متفاوت است. این هم یکی از جذابیت های سفر در فصل پاییز است که می توان هوای چهار فصل را تجربه کرد.

چند لایه لباس بپوشیم؟

بهتر است در چمدان سفرهای پاییزی ترکیبی از انواع لباس های گرم و خنک را همراه با خود داشت. با در نظر دریافت احتمال سرد شدن هوا در فصل پاییز بهتر است ترکیبی از لباس های مختلف را برای لایه لایه پوشیدن در چمدان قرار داد. بهتر است لباس هایی همراه داشت که قابلیت تنفس داشته باشند و ضدآب باشند.

لباس هایی از جنس پشم و الیاف مصنوعی می توانند گزینه های خوبی باشند. سعی شود از لباس های نخی در سفرهای پاییزی استفاده نشود؛ این نوع لباس ها رطوبت را به خود جذب می کنند و باعث خیس شدن بدن می شوند. در زمان هایی که هوا سرد است بهتر است که یک لایه لباس با آستین های بلند پوشید و بر روی آن یک لایه دیگر مانند ژاکت و یا لباس گرم آستین کوتاه استفاده کرد که هم گرم و هم زیبا و جذاب باشد. در مجموع لازم است لباس های گرمی به همراه داشت که راحت شسته شوند و سریع خشک شوند.

در مورد لباس های بهاره هم بهتر است لباس های آستین کوتاه و نازک همراه خود داشت تا در صورت گرم شدن هوا، اذیت نشد. می توان تی شرت، لباس های نازک، نرم و رنگی همراه خود داشت و از هوای مطبوع پاییزی لذت برد.

شاپرک سفر پلتفرمی برای رزرو هتل، اقامتگاه، خرید بلیط هوایپما و خدمات مشاوره ای برای دریافت ویزای کشورهای سراسر دنیا است. این مجموعه با فراهم کردن امکانات ویژه، برای سفر گردشگران در فصل پاییز خدمات ویژه ای ارائه می کند تا بتوانند به شهرهای مختلف در ایران و سایر کشورها سفر کنند.

می توان قبل از آغاز سفر با رزرو هتل در مشهد، کیش، چابهار و سایر شهرهای ایران با اطمینان خاطر از محل اقامت در طول سفر، به راحتی سفر کرد و یک تجربه خاطره انگیز برای خود و عزیزان خود رقم زد. پس از رزرو هتل و اقامتگاه نیز می توان با خرید بلیط هواپیما برای مقصد مورد نظر خود آماده سفر شد.

شرکت خدمات مسافرتی و دنیاگردی شاپرک با بیش از 19 سال سابقه و با همراهی پرسنلی مجرب و حرفه ای در تلاش است تا بهترین تجربه خرید بلیط و رزرو هتل را ارائه دهد. در شاپرک سفر امکان رزرو هتل و اقامتگاه، خرید بلیط هواپیما، خرید تور گردشگری و همچنین ارائه خدمات و مشاوره برای دریافت وقت ویزای کشورهای مختلف وجود دارد. در حال حاضر شاپرک سفر، با دارا بودن مجوز بند الف، ب، پ و عضویت رسمی در انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) با بسیاری از ایرلاین های معتبر داخلی و خارجی قرارداد همکاری دارد.

علاقه مندان برای دریافت راهنمایی های بیشتر می توانند به سایت آژانس مسافرتی شاپرک، آدرس تلگرام telegram.me/shaparaksafar و آدرس اینستاگرام www.instagram.com/shaparaksafar مراجعه کنند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 493

به "در سفر پاییزی چه لباسی بپوشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در سفر پاییزی چه لباسی بپوشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید