خاطرات ورزشی رئیس رسانه ملی در تولد رادیو ورزش زنده شد

به گزارش صبح مهریز، علی عسکری گفت: گرچه به فوتبال علاقه مند بودم، اما در دانشگاه دو رشته کوهنوردی و جودو را انتخاب کردم.

خاطرات ورزشی رئیس رسانه ملی در تولد رادیو ورزش زنده شد

به گزارش ، دکتر علی عسکری با حضور روی خط زنده مرنام جشن تولد بیست وسه سالگی رادیو ورزش که با حضور مقامات و مسئولان ورزشی کشور ازجمله رئیس کمیته المپیک، وزیر و معاونان وزارت ورزش و معاون صدا برگزار شد، گفت: بدون ورزش نمی توان زندگی کرد، زیرا بخش ویژه ای از نشاط انسان ناشی از ورزش است.

وی با بیان اینکه برنامه های رادیو ورزش را چه از طریق رادیو یا برنامه کاربردی ایرانصدا پیگیری و رصد می کند، گفت: زمان هایی که مسابقات ورزشی برگزار می شود یا در حرکت هستم، از طریق ایرانصدا یا رادیو این رویداد ها را پیگیری می کنم و در جریان برنامه های رادیو ورزش هستم. همین جا از گزارش های خوب و پرشور رادیو ورزش قدردانی می کنم.

رئیس رسانه ملی درباره نقش رادیو در کمک به ارتقای ورزش همگانی هم گفت: ورزش عامل نشاط بخش جامعه است و هر چه ورزش همگانی تر شود، نشاط جامعه رشد می کند.

علی عسکری با بیان اینکه برنامه های رادیویی و تلویزیونی به ارتقای ورزش همگانی کمک می کند، گفت: ما به نام رسانه به نقش و مسئولیت خود واقفیم و در اجرای آن تلاش می کنیم، در همین حال مسئولان میدانی ورزشی هم باید برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به پخش و پوشش گسترده پیاده روی های خانوادگی در روز های تعطیل پیش از شیوع کرونا گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک به ارتقای ورزش همگانی به افزایش نشاط اجتماعی و سلامت عمومی کمک کنیم.

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به در پیش بودن المپیک شرح داد: رادیو ورزش در این ایام می تواند در جذب مردم پیروز باشد، زیرا با توجه به اختلاف ساعت با توکیو، امکان اینکه مردم بیشتر از رادیو استفاده کنند، افزایش می یابد.

علی عسکری در پایان با ابراز امیدواری دراین باره که ورزشکاران ایرانی در المپیک افتخارآفرین باشند، گفت: ان شاءالله ورزشکارانمان در این میدان هم بدرخشند، مدال بیاورند و افتخار و عزت آفرین شوند و رادیو ورزش هم مثل همیشه با گزارش های گرم و غرورآفرین، پیام آور شادی و غرور برای ملت بزرگ ایران باشد.

رادیو ورزش از 8 تیر ماه سال 78 فعالیت خود را به صورت 12 ساعته آغاز کرد که این اتفاق با میلاد پیامبر اکرم (ص) همزمان بود و در ایام دهه فجر همان سال به 16 ساعت و در اسفند ماه به 18 ساعت و در سال 82، به 20 ساعت افزایش پیدا کرد و در نهایت در سال 89 برنامه ها به صورت 24 ساعته پخش شد.

گفتنی است ماموریت رادیو ورزش ترویج و تقویت ورزش همگانی به منظور رسیدن به یک جامعه سالم، پرنشاط و انعکاس افتخارات بین المللی در عرصه ورزش است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1786

به "خاطرات ورزشی رئیس رسانه ملی در تولد رادیو ورزش زنده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطرات ورزشی رئیس رسانه ملی در تولد رادیو ورزش زنده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید