حریف آمریکایی حسن یزدانی: امیدوارم او با بیشترین آمادگی راهی المپیک گردد

به گزارش صبح مهریز، جدی ترین رقیب حسن یزدانی در المپیک توکیو، ابراز امیدواری کرد یزدانی با حداکثر آمادگی در این رقابت ها حاضر گردد.

حریف آمریکایی حسن یزدانی: امیدوارم او با بیشترین آمادگی راهی المپیک گردد

به گزارش خبرنگاران، دیوید تیلور آزادکار وزن 86 کیلوگرم آمریکا و دارنده مدال طلای دنیا 2018، یکی از شانس های اصلی کشتی آمریکا برای کسب مدال در المپیک توکیو است.

تیلور تا به امروز 2 مرتبه برابر حسن یزدانی دارنده مدال های طلای دنیا و المپیک به میدان رفته که در 2 مبارزه که در جام دنیای کرمانشاه و رقابت های دنیای 2018 مجارستان بود، به رجحان رسید تا حدی ترین رقیب چهره شاخص کشتی ایران و دنیا نام گیرد.

تیلور پس از آسیب دیدگی شدیدی که داشت حضور در مسابقات دنیای 2019 را از دست داد اما پس از ماهها دوری از میادین چندی پیش پیروز به قهرمانی در رقابتهای پان آمریکن شد و به سهمیه المپیک رسید تا بسیاری از کشتی دوستان دنیا منتظر رویارویی وی و حسن یزدانی، این بار در الممیک توکیو باشند.

تیلور بصورت زنده مصاحبه ای با صفحه اینستاگرام اتحادیه دنیای کشتی داشت که بیشتر آن درباره رقابت با حسن یزدانی بود، متن سوال و جواب ها را در ادامه می خوانید:

نظرت درباره رقابت با حسن یزدانی قهرمان دنیا و المپیک چیست؟

حسن یزدانی رقیب سرسختی است، شرایط بدنی خوبی دارد و به سختی مبارزه می نماید. اما من هم شرایط خوبی دارم و برایم مهم این است که حرکت رو به جلو داشته باشم.

در حال حاضر و در پی شیوع کرونا چگونه تمریناتت را ادامه میدهی؟

در شرایط فعلی بدلیل شیوع کرونا و قرنطینه، در گاراژ خانهام تمرین میکنم تا از آمادگی بدنی دور نشوم. به محض مساعد شدن شرایط مانند گذشته به کمپ تمرینی می روم تا در آنجا تمرین کنم.

قطعا مسابقات دنیای 2019 را تماشا کردی. به جز یزدانی فکر میکنی رقیب سرسختی داشته باشی که در سطح دنیای تهدیدت کند و دوست داشته باشی با او کشتی بگیری؟

برایم سخت بود که بخاطر مصدومیت در خانه بنشینم و مسابقات دنیای را از خانه ببینم. به هر حال من با هر کشتی گیری دوست دارم کشتی بگیرم. قصد دارم در بهترین تورنمنتها شرکت کنم و با همه رقیبان خوب روبرو بشوم، همانطور که در جامهای دنیای و تورنمنت های روسیه شرکت کردم.

شاید بعضی رقبا در شبکههای اجتماعی ارتباط چندان خوبی با هم ندارند اما بعد از عمل جراحی که هر دو داشتید، اولین نفری که پیغام داد و آرزوی بهبودی برای طرف مقابل کرد، شما دو نفر بودید. این رابطه را با وجود رقابتی که بین شما هست، چطور میبینید؟

ما احترام زیادی برای همدیگر قائل هستیم. او پسری خوب و رقیب بزرگی است، بنابراین صددرصد احترام زیادی برای او قائلم. ما رقابت سخت و پراسترسی با همدیگر داریم و وقتی مسابقه آغاز میشود نهایت کوشش خود را برای رسیدن به پیروزی در مبارزه به کار میگیریم، اما بیرون مسابقه امیدوارم او سالم و سلامت باشد چرا که اگر این طور باشد، همدیگر را ترغیب میکنیم که حرکت رو به جلو داشته باشیم. ما میخواهیم با هم مبارزه کنیم. امیدوارم او در بهترین فرم آمادگی خود باشد تا یکسال دیگر باز هم در بالاترین سطحی که دارد با هم مبارزه کنیم.

تعداد زیادی از هواداران کشتی در ایران حمایت خوبی از تو در صفحات اجتماعی دارند و تو را به عنوان رقیب یزدانی دنبال مینمایند.

هواداران ایرانی همواره به من یادآوری می نمایند که حسن پادشاه است. کشتی در ایران هواداران زیادی دارد، مانند فوتبال آمریکایی در آمریکا. وقتی یزدانی قهرمان المپیک شد، عکسها و تصاویر او را دیدم که جمعیت زیادی او را احاطه نموده بودند. او چهره سرشناسی در ایران است و البته در دنیا هم سرشناس است و این بخاطر نوع مبارزه او و پیروزیتهایی است که در جوانی بدست آورده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 919

به "حریف آمریکایی حسن یزدانی: امیدوارم او با بیشترین آمادگی راهی المپیک گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریف آمریکایی حسن یزدانی: امیدوارم او با بیشترین آمادگی راهی المپیک گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید