حاج صفی: انتظارات از تیم ملی فوتبال بالا است، فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم

به گزارش صبح مهریز، ملی پوش فوتبال ایران درباره تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان در جزیره کیش توضیحاتی را عنوان نمود.

حاج صفی: انتظارات از تیم ملی فوتبال بالا است، فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم

به گزارش ، احسان حاج صفی ملی پوش فوتبال ایران درباره تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جزیره کیش اسم کرد: شرایط اردو از زمانی که به جزیره کیش آمده ایم خوب است. اصلی ترین امکانات را در اختیارمان قرار داده اند و شرایط چمن هم مطلوب است. تمرینات به خوبی انجام می گردد و هر روز نسبت به دیروز بهتر می شویم. چند روز دیگر بازی های مهمی داریم و امیدواریم که بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

کاپیتان تیم ملی در خصوص بازی ایران برابر هنگ کنگ و سبک بازی دفاعی ایران برابر این حریف اعلام کرد: 100 درصد همینطور خواهد بود. ما در بازی های به جای مانده دیگر فرصتی برای امتیاز از دست دادن نداریم چرا که در بازی های رفت امتیاز زیادی از دست داده ایم. بازیکنان شرایط را به خوبی درک نموده و با تمرکز بالا در تمرینات شرکت می نمایند. هنگ کنگ بسیار تیم چغری است و در بازی رفت به سختی توانستیم 2 گل برابر این تیم به ثمر برسانیم. تمرینات خوبی انجام داده ایم و تمام تمرکزمان بر روی مسابقات است.

حاج صفی درباره نتیجه نگرفتن تیم ملی ایران در بازی های قبلی اظهار کرد: انتظارات از تیم ملی خیلی بالا است و بازیکنان خیلی جوان هستند. بازیکنان بسیار خوبی داریم و لژیونر ها هم بسیار سرحال هستند. قطعا دست سرمربی با حضور این بازیکنان خیلی باز است و البته انتخاب 11 بازیکن آماده کار سختی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1788

به "حاج صفی: انتظارات از تیم ملی فوتبال بالا است، فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاج صفی: انتظارات از تیم ملی فوتبال بالا است، فرصتی برای از دست دادن امتیاز نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید