جهانی: انگیزه زیادی برای گل زدن به استقلال دارم، اول ما بودیم که تراکتور را شکست دادیم

به گزارش صبح مهریز، میلاد جهانی، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت که این تیم، احتیاج مبرمی به سه امتیاز بازی با استقلال دارد و هدفی جز شکست این تیم ندارد.

جهانی: انگیزه زیادی برای گل زدن به استقلال دارم، اول ما بودیم که تراکتور را شکست دادیم

میلاد جهانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره بازی ضعیف تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل نساجی مازندران گفت: ما برای این بازی به خاطر نحوه سفر به قائمشهر، خسته بودیم. از طرفی، بازی روی زمین چمن مصنوعی سختی های خاص خود را دارد و بازیکنان ما نتوانستند بازی دلخواه شان را ارائه نمایند. بازی در زمین نساجی سخت است و شرایط آب و هوایی هم نسبت به آبادان متفاوت بود، اما با این حال یک امتیاز گرفتیم که بد نبود.

وی درباره دیدار بعدی تیمش برابر استقلال توضیح داد: استقلال تیم خوبی است و از بازیکنانی توانمند و یک مربی خوب بهره می برد. فکر می کنم این بازی جذاب گردد، چون هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند. شرایط ما در جدول به گونه ای است که باید این بازی را ببریم و اصلاً به مساوی فکر نمی کنیم. این پیروزی می تواند شخصیت تیم ما را بالاتر ببرد.

هافبک تیم صنعت نفت آبادان در خصوص فزونی استقلال در تبریز و در پاسخ به این پرسش که آیا شرایط خوب میزبان، نفتی ها را به دردسر خواهد انداخت یا خیر، به خبرنگاران گفت: پیش از استقلال این ما بودیم که تراکتور را شکست دادیم و رکورد نباختن و گل نخوردن این تیم را شکستیم. ما تیم خوبی هستیم و می خواهیم در بازی با استقلال هم نتیجه خوبی بگیریم. هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند و احتمال مساوی شدن این بازی کم است.

جهانی با بیان اینکه تا حالا به استقلال گل نزده است، اظهار داشت: بر خلاف پرسپولیس، تاکنون مقابل استقلال پیروز به گلزنی نشده ام، اما پاس گل داده ام. انگیزه زیادی دارم تا به استقلال گل بزنم، اما پیروزیت تیم از همه چیز مهم تر است.

وی درباره مسائل اقتصادی باشگاه صنعت نفت گفت: بازیکنان تیم های نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی پول گرفته اند و امیدوارم مسائل اقتصادی ما نیز رفع گردد. بازیکنان واقعاً شرایط سختی را تحمل می نمایند و امیدوارم مسائل حل گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 577

به "جهانی: انگیزه زیادی برای گل زدن به استقلال دارم، اول ما بودیم که تراکتور را شکست دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانی: انگیزه زیادی برای گل زدن به استقلال دارم، اول ما بودیم که تراکتور را شکست دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید