جزئیات آمدن یانی به ایران و اجرا در سالن 12 هزار نفری

به گزارش صبح مهریز، خبرنگاران: قرار است یانی کریسومالیس آهنگساز اهل یونان به ایران بیاید و کنسرتش را در سالن 12 هزار نفری تهران برگزار کند.

جزئیات آمدن یانی به ایران و اجرا در سالن 12 هزار نفری

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، پس از آمدن کیتارو به ایران قرار است پای دیگر چهره های شناخته شده موسیقی جهان به ایران باز گردد. در همین باره چندی است که زمزمه هایی از آمدن یانی کریسومالیس مشهور به یانی آهنگساز مشهور یونانی به ایران شنیده می گردد.

علی چراغعلی تهیه کننده موسیقی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران با اشاره به حضور یانی می گوید: صحبت های لازم با یانی و مدیر برنامه هایش صورت گرفته و در حال حاضر منتظر هستیم که سیستم های داخلی کشورمان مجوزهای کتبی لازم را به ما ارائه دهند.

وی ادامه می دهد: از طرف گروه یانی اسامی 42 نفر به دست ما رسیده و پاسپورت ها و مدارکشان را برای ما ارسال نموده اند. ما هم در حال طی کردن مراحل قانونی هستیم و مدراک اعضای گروه در حال استعلام شدن است. از میان اعضای گروه یانی، بیشترشان امریکایی هستند.

این تهیه کننده با اشاره به احتمال حضور شهرداد روحانی در کنار یانی در اجرای ایران، می گوید: پیشنهاد حضور شهرداد روحانی در کنار یانی را من به پیروز ارجمند دادم. البته بعید است که گروه یانی بخواهد به ترکیب گروهش دست بزند. اما من به شخصه خرسند می شوم که شهرداد روحانی هم در کنار یانی و در این اجرا حضور داشته باشد.

وی با اشاره به احتمال اجرای یانی در تخت جمشید می گوید: هیچ گونه برنامه ریزی برای اجرا در تخت جمشید نداشته ایم. تنها صحبتی که با مدیران گروه یانی شده، برای اجرا در تهران و یا کیش بوده است. حتی اجرا در این دو شهر هم مد نظر ما نیست و گروه یانی تنها در یکی از این دو شهر به روی صحنه می رود.

وی تاکید می نماید: اگر کنسرت یانی در تهران باشد، این اجرا در سالن 12 هزار نفری برگزار می گردد که البته دیگر 12 هزار نفری نیست و با چیدن جایگاه هایش، 6400 نفر گنجایش دارد. اگر به هر دلیلی مسئولان دولتی تمایل به اجرا در تهران را نداشته باشند، قرار است که اجرای گروه یانی را در کیش برگزار کنیم.

به هر روی باید صبر کرد و دید که آیا علاقه مندان به موسیقی یانی در ایران می توانند شاهد اجرای این هنرمند شناخته شده عرصه موسیقی در ایران باشند؟

منبع: تسنیم
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 439

به "جزئیات آمدن یانی به ایران و اجرا در سالن 12 هزار نفری" امتیاز دهید

9 کاربر به "جزئیات آمدن یانی به ایران و اجرا در سالن 12 هزار نفری" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات آمدن یانی به ایران و اجرا در سالن 12 هزار نفری"

1 دیدگاه

امیر محمد مقدمی 5 دی 1398

سلام خیلی ممنون بابت اطلاعتون . از کجا باید با خبر بشیم که در صورت اومدن به ایران کنسرتش کی و کجا برگذار میشه در واقع از کجا پیگیرش بشیم که از دست ندیم

پاسخ به امیر محمد مقدمی
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید