جام اتحادیه انگلیس، صعود مقتدرانه اورتون به یک چهارم نهایی

به گزارش صبح مهریز، دور چهارم مسابقات فوتبال جام اتحادیه انگلیس با پیروزی پر گل تیم اورتون برابر تیم وستهام پیگیری شد.

جام اتحادیه انگلیس، صعود مقتدرانه اورتون به یک چهارم نهایی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای دانشجویی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش ، در چارچوب دور چهارم یا مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام اتحادیه باشگاه های انگلستان چهار شنبه از ساعت 22:15 چهارشنبه شب تیم فوتبال اورتون در استادیوم خانگی خود به مصاف وستهام رفت که این بازی با پیروزی چهار بر یک میزبان به سرانجام رسید.

در این بازی ابتدا دومنیک کالورت لویین در دقیقه 11 گل اول اورتون را به ثمر رساند. سپس رابرت اسنودگراس در دقیقه 46 گل تساوی را برای تیم وستهام زد، اما در ادامه بازی ریچارلیسون در دقیقه 56 گل دوم اورتون را وارد دروازه مهمان کرد.پس از این گل دومنیک کالورت لویین 2 گل دیگر در دقایق 78 و 84 برای اورتون به ثمر رساند و بازی با همین نتیجه به سرانجام رسید و به این ترتیب شاگردان کارلو آنچلوتی مقتدرانه به مرحله پنجم یا دور یک چهارم نهایی راه یافتند.

مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال جام اتحادیه باشگاه های انگلستان امروز (پنجشنبه) با انجام 3 بازی به سرانجام خواهد رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1250

به "جام اتحادیه انگلیس، صعود مقتدرانه اورتون به یک چهارم نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام اتحادیه انگلیس، صعود مقتدرانه اورتون به یک چهارم نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید