ثبت نام فوری و قطعی فونیکس مدیران خودرو، ثبت نام غیر حضوری 24 ساعته در نمایندگی 777

به گزارش صبح مهریز، آیا تا به حال برای خرید خودرو به مسائلی از قبیل عدم تحویل به موقع خودرو، عدم ارائه خدمات درخور و شایسته، مسائل حقوقی، مسائل فنی و ظاهری خودرو و... برخورده اید؟

ثبت نام فوری و قطعی فونیکس مدیران خودرو، ثبت نام غیر حضوری 24 ساعته در نمایندگی 777

اکنون که شرایط ثبت نام و خرید خودرو صفر کیلومتر به صورت اینترنتی و به وسیله سامانه یکپارچه خودرو صورت می پذیرد، شاید این دغدغه ها در فکر خریداران کمی پررنگ تر گردد. پس از ثبت نام در سامانه و انجام فرآیند ثبت نام ، می بایست کنندگی موردنظر خود را انتخاب کنید و مابقی فرآیند ثبت نام و تحویل خودرو را به وسیله کنندگی موردنظر دنبال کنید. ما در این مقاله قصد دارید به آنالیز چند راه حل ساده و مهم در انتخاب برترین کنندگی فروش و خدمات پس از فروش خودرو بپردازیم؛ با ما در ادامه همراه باشید .

مشتری مداری و پاسخ دهی استاندارد

یکی از ابتدایی ترین مراحل در انتخاب کنندگی خودرو پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه خودرو ، ارتباط گرفتن از راه های گوناگون با کنندگی موردنظر هست. اگر شما هم جزو کسانی هستید که تصمیم دارید یکی از محصولات شرکت خودروسازی مدیران خودرو (برند ام وی ام MVM و یا فونیکس FOWNIX) را ثبت نام و بخرید، یقینا نام مدیران خودرو 777 به گوشتان آشنا خواهد بود، چرا که این کنندگی سال ها تجربه در زمینه فروش خودروهای مدیران خودرو را در کارنامه دارد. پس در همان ابتدا چه به صورت حضوری، تماس تلفنی، ارتباط به وسیله شبکه های اجتماعی و... با کارشناسان حرفه ای و کارآزموده در ارتباط خواهید بود که این اطمینان را به شما می دهند که در تمامی مراحل ثبت نام و خرید خودرو همراهی تان خواهند کرد و این یکی از مهم ترین مواردی است که می تواند فرآیند خرید خودرو مدنظرتان را ضمانت و به تجربه ای دلنشین بدل سازد.

تعهد، ارائه خدمت متمایز، همراهی و پشتیبانی از مشتری افتخار این مجموعه بوده و به لطف وجود مرکز تماس اختصاصی 777، تمامی خدمات در راستای تکریم مشتری و وفادارسازی آن ها به برترین نحو ممکن انجام می گردد. وجود تیم فروش با تجربه، آموزش دیده و با دانش روز همیشه می تواند خیال تمامی خریداران را برای آغاز یک همراهی چند ساله مطمئن سازد. مشتریان می توانند در هر زمان و هر مکان به صورت تلفنی و یا حضوری از هدایت ها و مشاوره های تخصصی کارشناسان 777 بهره مند شوند تا برترین تصمیم را برای خرید خودروی خود داشته باشند.

ارائه خدمات استاندارد با بالاترین مقدار رضایتمندی مشتری

یکی دیگر از المان های تاثیرگذار در انتخاب کنندگی، ارائه خدمات استاندارد و جلب رضایت حداکثری مشتریان است که مدیران خودرو 777 توانسته در 2 سال اخیر با ارائه خدمات نوین، متمایز و توجه حداکثری به احتیاج مشتریان، رتبه نخست فروش محصولات مدیران خودرو را در کشور کسب کند. شایان ذکر است که این کنندگی با چهار شعبه فعال در شهرهای تهران و کرج، توانسته احتیاجهای مشتریان خود را برآورده سازد. چرا که با تخصیص اداره تحویل اختصاصی و مجزا، در تکریم حقوق مشتریان خود همیشه کوشا بوده و تجربه ای لذتبخش از خرید و تحویل ناب خودرو را برای خریداران به ارمغان می آورد.

ثبت نام غیر حضوری 24 ساعته

شاید به جرئت بتوان گفت که یکی از متمایزترین خدماتی که کنندگی 777 در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، ثبت نام غیر حضوری 24 ساعته است. این بدان معناست که علاقه مندان در هر ساعت از شبانه روز می توانند به وبسایت اختصاصی کنندگی مدیران خودرو 777 به آدرس www.mvmchery.com مراجعه کنند و درخواست خرید خودرو مدنظر خود را ثبت کند. پس از ثبت درخواست، کارشناسان و مشاوران فروش که به صورت 24 ساعته آنلاین هستند، درخواست ثبت شده را پیگیری و فرآیند ثبت خودرو را انجام می دهند. این در حالی است که در صورت تمایل مشتری، امکان برقراری تماس تلفنی از سوی کارشناسان در هر ساعت از شبانه روز نیز وجود دارد. بنابراین مشتریان می توانند با خیالی آسوده در هر ساعت از شبانه روز بدون احتیاج به مراجعه حضوری، اقدام به ثبت درخواست خرید خودرو موردنظر خود کنند.

خدمات پس از فروش VIP اختصاصی برند فونیکس

مدیران خودرو 777 در راستای ایجاد فضایی استاندارد و شایسته مشتریان برند فونیکس، علاوه بر فروش خودرو به ارائه خدمات پس از فروش نیز می پردازد. به همین دلیل خریداران و دارندگان این خودروها می توانند با خیالی آسوده کلیه امور مرتبط به خدمات پس از فروش خودرو خود از جمله سرویس های ادواری، خدمات تعمیرگاهی و تعمیرات تخصصی، تامین قطعات اورجینال و سایر موارد دیگر را به مدیران خودرو 777 بسپارند. چرا که این کنندگی سال ها در کوشش است با ارتقای کیفی خدمات خود، مقدار رضایتمندی مشتریان را افزایش دهد. همین امر نیز موجب شده که طی سال های متمادی هزاران مشتری ثابت به این مجموعه مراجعه کنند و خدمات نوین و متمایز آن را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنند .

رضایتمندی حداکثری در دور نخست ثبت نام مدیران خودرو

مدیران خودرو 777 شرایطی را مهیا نموده تا خریداران کلیه امور مرتبط به فرآیند ثبت نام خودرو مدنظر خود را به کارشناسان کارآزموده و حرفه ای این مجموعه بسپارند. چرا که تمامی مراحل ثبت نام خودرو در کمترین زمان و طبق استانداردهای برند مادر به وسیله کارشناسان این مجموعه انجام می پذیرد. گواه این امر نیز مقدار حداکثری رضایتمندی مشتریان در دور نخست ثبت نام خودرو به وسیله مدیران خودرو بوده است و این کنندگی مفتخر است که توانسته بالاترین رتبه در کسب رضایت مشتری را با اختلاف قابل توجه از سایر کنندگی ها از آن خود کند. همین امر موجب شده مسئولان این کنندگی با کوشش و همت بیشتری برای ارائه خدمات متمایزتر به مشتریان در سراسر کشور اهتمام بورزند.

مدیران خودرو 777 قابل اطمینان در فرآیند ثبت نام خودرو

مدیران خودرو 777 از آن جایی که در دو سال گذشته پیروز به کسب رتبه نخست فروش مدیران خودرو در کشور شده است، تجربه کافی در زمینه ارائه خدمات قابل اطمینان به مشتریان را داشته و با دارا بودن چهار شعبه فعال در شهرهای تهران و کرج و بعلاوه اداره تحویل اختصاصی، بالاترین مقدار پوشش دهی خدمات را در میان سایر کنندگی های مدیران خودرو در اختیار دارد. بعلاوه پیگیری مجدانه امور به وسیله کارشناسان این کنندگی از دیگر مزایایی است که این اطمینان را به خریداران می دهد تا کلیه فرآیند ثبت نام خودرو را به صورت غیرحضوری و بدون احتیاج به مراجعه به کنندگی انجام دهند.

پس از آن که در اسفندماه سال 1401 وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) فروش خودرو را به صورت انحصاری به وسیله سامانه یکپارچه خودرو خاطرنشان کرد، خودروسازان ملزم به عرضه خودرو و محصولات خود در این سامانه گردیدند. بعلاوه خریداران نیز پس از ثبت نام اولیه، تکمیل مراحل ثبت نام و ارائه مدارک مورداحتیاج، می بایست کنندگی موردنظر خود را جهت تکمیل فرآیند ثبت نام انتخاب کنند که مدیران خودرو 777 برترین و قابل اطمینان ترین کنندگی در این زمینه خواهد بود. چرا که با ارائه خدمات تخصصی و بهره گیری از نیروی متخصص، تجربه ای لذتبخش از خرید خودرو را برای خریداران مهیا می کنند.

همان طور که پیش تر گفته شد، از دیگر مزایای این کنندگی می توان به خدمات پس از فروش VIP مدیران خودرو و ارائه مشاوره تخصصی در فرآیند ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه خودرو اشاره نمود. متقاضیان ثبت نام و خرید خودرو می توانند برای تسهیل روند ثبت نام به یکی از شعب کنندگی 777 در شهر تهران و یا کرج مراجعه نموده تا کارشناسان این کنندگی روند انجام ثبت نام خودرو را با سرعت بیشتر برای این عزیزان انجام دهند. از ثبت نام اولیه و انتخاب کنندگی 777 به عنوان کنندگی منتخب متقاضی، کارشناسان ما سایر مراحل ثبت نام متقاضی را چک نموده و در تمامی مراحل تا تحویل خودرو همراه خریداران هستند.

از دیگر امکانات و خدمات متمایزی که مدیران خودرو 777 برای مشتریان خودرو درنظر گرفته است، امکان تست درایو کلیه محصولات در کنندگی های شهر تهران و کرج و پیست اختصاصی 777 در تهران است که این امر موجب آشنایی بیشتر خریداران با محصولات و در نتیجه انتخابی صحیح و معقولانه است. مشتریان می توانند با هماهنگی قبلی زمان تست درایو را رزرو نموده و به همراه خانواده تجربه شیرین و مجذوب کننده تست درایو خودروهای نو را در فضایی امن و در کنار کارشناسان و مشاوران کنندگی 777 داشته باشند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند ضمن مراجعه حضوری به چهار شعبه فعال در شهرهای تهران و کرج ، به صورت شبانه روزی با شماره تلفن های اعلام شده تماس حاصل فرمایند و با کارشناسان فروش در ارتباط باشند .

  • شعبه سعادت آباد : تهران ،سعادت آباد، بلوار دریا، تلفن: 781 000 48-021
  • شعبه کارشو ارگ تجریش : تهران ، میدان تجریش ، مجتمع تجاری ارگ - تلفن: 48000444
  • شعبه عظیمیه کرج : عظیمیه ، میدان مهران ، - تلفن: 02634057700
  • شعبه مهرشهر کرج : مهرشهر، نبش خیابان افشار - تلفن تماس: 02634058800
  • اداره تحویل : تهران ، کیلومتر 14 جاده مخصوص ، - تلفن: 02149781
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 مرداد 1402 بروزرسانی: 2 مرداد 1402 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2288

به "ثبت نام فوری و قطعی فونیکس مدیران خودرو، ثبت نام غیر حضوری 24 ساعته در نمایندگی 777" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام فوری و قطعی فونیکس مدیران خودرو، ثبت نام غیر حضوری 24 ساعته در نمایندگی 777"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید