تغییرات محتوایی در موزه های اردبیل

به گزارش صبح مهریز، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تغییرات محتوایی در موزه های استان اردبیل در دستور کار قرار می گیرد.

تغییرات محتوایی در موزه های اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان اظهار کرد: تغییرات محتوایی در موزه ها جهت جذب حداکثری گردشگران و همچنین علاقه مندی بیشتر مردم به بازدید از موزه های استان اردبیل در دستور کار قرار می گیرد.

او گفت: موزه های استان باید یک حالت پویا داشته باشد و بتواند به تنهایی معرف داشته ها و قابلیت های طبیعی و تاریخی استان اردبیل باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل شرح داد: موزه ها ویترین داشته های تاریخی استان اردبیل است و باید در این خصوص از ظرفیت های مردمی نیز جهت رونق هرچه بیشتر آنها استفاده کنیم.

فلاحی با اشاره به برپایی متفاوت ستاد سفر در نوروز امسال نسبت به سال های گذشته، اضافه کرد: امسال مجموعه جهانی شیخ صفی به عنوان ستاد مرکزی ستاد خدمات سفر در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به اینکه در ستاد خدمات سفر برنامه های متفاوتی برای میهمانان نوروزی در مجموعه جهانی شیخ صفی خواهیم داشت، ادامه داد: این مجموعه ظرفیت قابل توجهی است که باید به پایگاهی برای معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی کل استان بدل شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اضافه کرد: در این خصوص فعالان حوزه گردشگری استان به ویژه راهنمایان گردشگری استان و همچنین رسانه ها نیز می توانند به برپایی هرچه بهتر این ستاد کمک کنند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 320

به "تغییرات محتوایی در موزه های اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات محتوایی در موزه های اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید