بیش از 3 هزار متر مربع به فضای آموزشی افزوده شد

به گزارش صبح مهریز، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با بهره برداری از چهار طرح آموزشی در آبان، 3 هزار و 153 متر مربع به سرانه فضاهای آموزشی استان افزوده شد.

بیش از 3 هزار متر مربع به فضای آموزشی افزوده شد

موسوی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: چهار طرح آموزشی، تربیتی، پرورشی و خوابگاهی با مشارکت خیّرین در شهرستان های قائنات، سرایان، فردوس و بیرجند به بهره برداری رسید و برای احداث و تجهیز این مکان ها 16 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.

او اضافه کرد: هزار و 200 دانش آموز دختر و پسر این شهرستان ها از فضای آموزشی و پرورشی استاندارد برخوردار شدند.

موسوی نژاد ادامه داد: از مجموع 180 طرح آموزشی استان با 500 کلاس درس در دست احداث حدود 98 درصد خیّری بوده که نشان دهنده عزم جدی خیّرین مدرسه ساز بر برطرف کمبود فضاهای آموزشی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان نمود: در سه سال گذشته عملیات اجرایی سه طرح با 24 کلاس درس و مشارکت یک شرکت صنعتی شروع شد که 2 طرح با 15 کلاس درس در شهرستان قائنات و یک طرح با 9 کلاس در شهرستان طبس به بهره برداری می رسد.

او توضیح داد: مدرسه چهار کلاسه شهرک صنعتی بیرجند، مدرسه 6 کلاسه مهر عظام روستای پهنایی قاین، خوابگاه حاج حسن فتح اللهی سرایان و مدرسه 6 کلاسه مشفق فردوس، چهار طرح آموزشی، تربیتی، پرورشی و خوابگاهی است که در روزهای نخست آبان برای استفاده دانش آموزان به بهره برداری رسید.

خبرنگاران خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 آبان 1401 بروزرسانی: 7 آبان 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2173

به "بیش از 3 هزار متر مربع به فضای آموزشی افزوده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 3 هزار متر مربع به فضای آموزشی افزوده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید