بچه مهندس به سری چهارم می رسد؟، پیشنهادی که منتظر تصمیم سیماست

به گزارش صبح مهریز، بچه مهندس 3 توانسته بازخوردهای مثبتی را از سوی مخاطبان سیما ببیند و در نظرسنجی ها حتی از سریال شبکه سه نیز پیشی گرفته است که با این سابقه و نیز با توجه به تمایل مدیران شبکه دو، احتمال ساخت سری جدید آن وجود دارد.

بچه مهندس به سری چهارم می رسد؟، پیشنهادی که منتظر تصمیم سیماست

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، سری سازی سریالی که طی سالیان گذشته در رسانه ملی کلید خورده، در حال حاضر شکل جدی تری به خود گرفته است و مدیران سیما در تلاشند مجموعه های نمایشی پیروز را همچنان روی آنتن تلویزیون نگه دارند.

بچه مهندس به کارگردانی علی غفاری و ویژه ایام ماه رمضان شبکه دو سیما از آن دست تولیداتی است که در دو فصل قبلی خود توانست نظر مساعد مخاطبان و نیز مدیران شبکه را جلب کند و بر این اساس هم سفارش سری سوم به گروه تولید سپرده شد.

این سریال که هم اکنون در کنداکتور ماه رمضان سیما روی آنتن رفته، تا به الان برحسب نظرسنجی صداوسیما با 33 درصد مخاطب در رتبه دوم سریال شبانه این ماه قرار گرفته است. نکته جالب پیشی دریافت از سریال شبکه سه سیماست که عمدتا مخاطبان بیشتری را معطوف به خود دارد.

بچه مهندس 3 در حال حاضر در انتظار نظرسنجی پایانی مرکز تحقیقات سیما، بازخوردهای مخاطبان و نیز برآوردهای مالی از سوی مدیریت شبکه دو سیماست تا به تصمیم قطعی برای ساخت فصل دیگری از آن برسند. هرچند که فعلا بنابر اعلام کارگردان و تهیه کننده این پروژه سریالی سفارش فصل چهارم پیشنهاد نشده اما گروه برای ادامه کار بی رغبت نیستند.

فاز اول بچه مهندس در ماه رمضان 97 و فاز دوم آن در زمستان 97 از شبکه دو سیما پخش شد. قرار بود فاز سوم آن در نیمه دوم سال 99 به آنتن سیما تحویل شود که با توجه به شیوع کرونا و عدم تدارک گزینه های دیگر و همچنین سابقه این سریال در جذب بیننده، آن را با فشار بیشتری به کنداکتور ماه رمضان رساندند.

بچه مهندس 3 به تهیه کنندگی سعید سعدی و به قلم حسن وارسته تا روزهای آخر اسفندماه گذشته در مرحله ضبط و جلوی دوربین قرار داشت و هم اکنون نیز در حین پخش شبانه مراحل فنی آن درحال انجام است تا نهایتا در 40 قسمت به پخش خود حتی در روزهای بعد از ماه رمضان ادامه دهد.

در فصل سوم و در کنار روزبه حصاری بازیگر جوادی و شخصیت اصلی داستان، بازیگران دیگری همچون فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری به عنوان بازیگران جدید حضور دارند. پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فاز یک و هم در فاز دو حضور داشتند.

حال باید منتظر ماند که آیا شبکه دو سیما مثل برخی دیگر از تولیدات خود همچون سریال سه گانه از سرنوشت همچنان تمایل به ادامه ساخت چنین سریال هایی دارد یا خیر؟

انتهای پیام /4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1003

به "بچه مهندس به سری چهارم می رسد؟، پیشنهادی که منتظر تصمیم سیماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچه مهندس به سری چهارم می رسد؟، پیشنهادی که منتظر تصمیم سیماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید