بوسه نگران کننده ام باپه

به گزارش صبح مهریز، بوسه ام باپه بر لوگوی پیراهن پاری سن ژرمن در دیدار برابر موناکو باعث نگرانی سران و هواداران رئال مادرید شد.

بوسه نگران کننده ام باپه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از اسپورت، کیلیان ام باپه از بهترین و گران قیمت ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است که در پاری سن ژرمن بازی می کند.

رئال مادرید سخت در تلاش است تا این بازیکن را در تابستان پیش رو جذب کند این درحالی است که پاری سن ژرمن هم تمدید قرارداد با او را مهم ترین اولویت باشگاه قرار داده است.

به نظر می رسد که ام باپه هم با رفتارها و اظهارات خود نشان می داد که دوست دارد پاری سن ژرمن را به مقصد رئال مادرید ترک کند و این امید زیادی را در بین هواداران و باشگاه رئال مادرید به وجود آورد.

سایت دیوینسا سنترال نزدیک به رئال مادرید نوشت حرکت اخیر ام باپه در دیدار برابر موناکو خوشایند رئال مادرید نبود.

ام باپه در دیدار اخیر پاری سن ژرمن برابر موناکو که با پیروزی سه بر دو موناکو به سرانجام رسید هر دو گل تیمش را به ثمر رساند.

او بعد از گلزنی بر لوگوی پیراهن پاری سن ژرمن بوسه زد و همین حدس هایی را درباره علاقه او به ماندن در تیم به وجود آورد.

بعضی از خبرگزاری ها نوشتند که این حرکت ام باپه ابراز علاقه او برای ماندن در پاری سن ژرمن است و به نظر می رسد که او راهی رئال مادرید نخواهد شد.

قرارداد ام باپه 21 ساله با پاری سن ژرمن تابستان 2022 به سرانجام می رسد و به این ترتیب باید تکلیف ماندن و یا جدایی او در تابستان پیش رو مشخص شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1351

به "بوسه نگران کننده ام باپه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوسه نگران کننده ام باپه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید