تور آفریقای جنوبی ارزان: با برترین رستوران های آفریقای جنوبی آشنا شوید

به گزارش صبح مهریز، شکمگردی و خوردن غذاهای خوشمزه همواره یکی از برترین سرگرمیات تورهای گردشگری است. اگر شما نیز یکی از هواداران این سرگرمی هستید و قصد شرکت در تور آفریقای جنوبی را دارید، بهتر است با برترین رستوران های آفریقای جنوبی آشنا شوید تا با یک برنامه ریزی دقیق، برترین تجربه را برای خود رقم بزنید.

تور آفریقای جنوبی ارزان: با برترین رستوران های آفریقای جنوبی آشنا شوید

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

خیابان ها و مراکز گردشگری آفریقای جنوبی مملو از رستوران های بینظیری هستند که برترین و خوشمزه ترین غذاهای آفریقای جنوبی را برای شما سرو می نمایند. بدون شک انتخاب برترین رستوران های آفریقای جنوبی از میان تعداد زیاد رستوران های این کشور کار بسیار دشواری است، اما کوشش کردیم 8 رستوران برتر این کشور در شهرهای مختلف آفریقای جنوبی را برای شما برگزینیم.

رستوران خیابان نهم (دوربان)

رستوران کوبس (ژوهانسبورگ)

رستوران DW-Eleven 13 (ژوهانسبورگ)

رستوران گملی (ژوهانسبورگ)

رستوران تست کیچن (کیپ تاون)

رستوران موزاییک (پرتوریا)

رستوران ریپابلیک (دوربان)

رستوران ماربل (ژوهانسبورگ)

لیست برترین رستوران های آفریقای جنوبی

رستوران خیابان نهم (دوربان)

یکی از برترین رستوران های آفریقای جنوبی که در شهر دوربان واقع شده است، رستوران خیابان نهم یا 9th Avenue Bistro است. این رستوران به وسیله خانواده نیلسون مدیریت می گردد و از برترین مواد اولیه برای پخت برترین غذاهای آفریقای جنوبی استفاده می نماید.

تجربه خوردن یک وعده غذای خوشمزه در این رستوران می توانند بخش شگفت انگیزی از تور آفریقای جنوبی شما را رقم بزند. ریزوتو یکی از برترین غذاهای این رستوران است که ارزش امتحان کردن را دارد.

رستوران کوبس (ژوهانسبورگ)

ژوهانسبورگ بزرگترین و یکی از برترین مقصدهای گردشگری آفریقای جنوبی است و رستوران کوبس نیز یکی از برترین رستوران های ژوهانسبورگ به شمار می رود. این رستوران به نحوه پخت و سرو سنتی غذا اعتقاد راسخی دارد و بسیاری از مواد اولیه رستوران کوبس، در مزرعه رستوران فراوری می گردد. بنابراین مطمئن خواهید بود که تمامی غذاهای خوشمزه این رستوران تازه هستند.

همانگونه که گفتیم، رستوران کوبس از برترین رستوران های آفریقای جنوبی و ژوهانسبورگ است و گردشگران زیادی برای تجربه مزه غذاهای آفریقای جنوبی به این رستوران سر می زنند. غذاهای گوشتی این رستوران در سرتاسر ژوهانسبورگ زبانزد هستند.

رستوران DW-Eleven 13 (ژوهانسبورگ)

یکی از غذاهای معروف آفریقای جنوبی، کباب یا همان Braai است و اگر در پی برترین جا برای خوردن یک کباب سنتی خوشمزه در آفریقای جنوبی هستید، هیچ کجا نمی تواند مانند رستوران DW-Eleven 13 شما را شگفت زده کند.

در این رستوران می توانید با انتخاب خودتان، گوشت های مختلف را برای طبخ یک کباب لذیذ انتخاب کنید. بعلاوه نوشیدنی های رستوران DW-Eleven 13 در میان رستوران های ژوهانسبورگ بسیار معروفیت دارد.

رستوران گملی (ژوهانسبورگ)

رستوران گملی (Gemelli) در محله بریانستون ژوهانسبورگ قرار گرفته که از مشهورترین و پرطرفدارترین مراکز گردشگری ژوهانسبورگ است. محیط شگفت انگیز و زیبای این رستوران در کنار غذاهای خوشمزه و گردشگران و محلی در حال رفت و آمد، باعث شده است تا گملی در لیست برترین رستوران های آفریقای جنوبی جای گیرد.

این رستوران علاوه بر ارائه غذاهای سنتی آفریقای جنوبی، برترین غذاهای ایتالیایی را نیز برای شما سرو می نماید و در صورتی که از غذاهای آفریقای جنوبی خوشتان نیاید، می توانید انواع پاستا و ریزوتو را در این رستوران امتحان کنید.

رستوران تست کیچن (کیپ تاون)

اما بدون شک یکی از برترین رستوران های آفریقای جنوبی در شهر کیپ تاون قرار گرفته است. رستوران تست کیچن (The Test Kitchen) برای 6 سال پیاپی توانسته است جایزه برترین رستوران آفریقای جنوبی را بدست آورد و شکی نیست که رفتن به این رستوران را باید در صدر لیست فعالیت های تور آفریقای جنوبی قرار دهید.

رستوران تست کیچن در منطقه ووداستاک (Woodstock) قرار گرفته است که از منطقه ها مجذوب کننده برای گشت و گذار به شمار می رود. اما علاوه بر کیفیت بالای غذاهای این رستوران، محیط و دکوراسیون رستوران تست کیچن نیز به مجذوب کنندهیت این رستوران افزوده است.

رستوران تست کیچن (The Test Kitchen) برای 6 سال پیاپی توانسته است جایزه برترین رستوران آفریقای جنوبی را بدست آورد

رستوران موزاییک (پرتوریا)

پرتوریا مرکز سیاسی و یکی از مهمترین مقصدهای گردشگری در آفریقای جنوبی است، پس بد نیست با برترین رستوران های آفریقای جنوبی در پرتوریا نیز آشنا شویم. رستوران موزاییک یکی از برترین رستوران های این شهر است که با محیط مجذوب کننده و دوست داشتنی و روایت های شگفت انگیزی که در خود جای داده است، گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید.

اگر گیاهخوار هستید و یا دوست دارید غذاهای سنتی آفریقای جنوبی را امتحان کنید، این رستوران می تواند تجربه ای متفاوت در تور آفریقای جنوبی را برای شما پدید آورد.

رستوران ریپابلیک (دوربان)

اگر در تور آفریقای جنوبی هوس خوردن یک برگر خوشمزه به سرتان زد، بد نیست سری به زرستوران ریپابلیک (Republik) شهر دوربان بزنید. این رستوران با استفاده از برترین و تازه ترین مواد اولیه، خوشمزه ترین برگر ها را در میان رستوران های آفریقای جنوبی سرو می نماید.

نکته جالب دیگر درباره رستوران ریپابلیک، تنوع برگرهای این رستوران است که با گوشت های مختلف از قبیل گاو، گوسفند، مرغ و حتی شترمرغ تهیه می شوند. حتی در این رستوران برگرهای گیاهی نیز برای گیاهخواران سرو می گردد. پس بی علت نیست که ریپابلیک را یکی از برترین رستوران های آفریقای جنوبی بدانیم.

رستوران ماربل (ژوهانسبورگ)

اهالی آفریقای جنوبی علاقه بسیاری به خوردن کباب های خوشمزه دارند و بعضی رستوران های آفریقای جنوبی تخصص بالایی در پختن کباب ها دارند. رستوران ماربل (Marble) یکی از این رستوران ها است. اما نکته مجذوب کننده رستوران ماربل، تنوع طعم های مختلف کباب های این رستوران است که طیف وسیعی از تایلندی، آرژانتینی، آسیایی و ژاپنی را شامل می گردد.

در بیشتر اوقات این رستوران مملو از گردشگران و اهالی محلی ژوهانسبورگ است که برای خوردن یک غذای خوشمزه به یکی از برترین رستوران های آفریقای جنوبی آمده اند.

منبع: ققنوس
انتشار: 25 آذر 1400 بروزرسانی: 25 آذر 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1909

به "تور آفریقای جنوبی ارزان: با برترین رستوران های آفریقای جنوبی آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی ارزان: با برترین رستوران های آفریقای جنوبی آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید