بازی Deathloop دیگر همزمان با PS5 عرضه نمی گردد

به گزارش صبح مهریز، عرضه بازی دث لوپ (Deathloop)، جدیدترین ساخته استودیوی آرکین، عقب افتاده و این بازی به جای اواخر سال 2020 در سه ماهه دوم سال 2021 عرضه خواهد شد.

بازی Deathloop دیگر همزمان با PS5 عرضه نمی گردد

توسعه دهندگان بازی دث لوپ همراه با اعلام تاریخ انتشار جدید بازی، بیانیه ای منتشر نموده و در آن گفته اند که دلیل اصلی این تاخیر، پایین بودن سرعت توسعه بازی در شرایط حاضر است. این روزها کارمندان استودیوهای بازی سازی مجبورند کارهای خود را در خانه انجام دهد و این موضوع باعث کاهش بازدهی کارمند های استودیوها شده است.

بازی Deathloop قرار بود یکی از عناوینی باشد که همزمان با کنسول پلی استیشن 5 عرضه می گردد. با احتساب این خبر جدید، پلی استیشن 5 یکی از بازی های به هنگام عرضه خود را که در واقع طی قراردادی به یکی از بازی های انحصاری این کنسول تبدیل شده، از دست داده است.

بازی دث لوپ یک اکشن اول شخص و گیم پلی آن تا حدودی یادآور دیس آنرد، معروف ترین ساخته استودیوی آرکین است. البته دث لوپ خیلی سریع تر شده و طبق چیزی که در تریلر بازی دیده ایم با یک اکشن اول بسیار روان طرف هستیم. البته که مثل دیگر بازی های آرکین، فرایند دث لوپ اکشن محض نیست و می توان از آن به عنوان یک پازل اکشن و سریع یاد کرد. شخصیت اصلی بازی، کلت (Colt) نام دارد. او قاتلی حرفه ای است که در یک چرخه زمانی گیر افتاده و برای خلاص شدن از این چرخه باید هشت هدف خود را به قتل برساند.

در این بازی، مانند دیس آنرد علاوه بر اسلحه ها، به انواع مختلفی از قدرت های فراطبیعی مجهز شده ایم. در حین به قتل رساندن اهداف، جولیانا (Julianna) که رقیب کلت است و مانند کلت قاتل مجهز و ماهری است، سد راه می گردد. می توان به دیگر بازی نماینده ها اجازه داد که به صورت آنلاین به جای هوش مصنوعی کنترل جولیانا را در دست بگیرند. مشخصا حالت آنلاین، چالش بازی را به سطح بالاتری می رساند و باعث خلق موقعیت های جدیدی می گردد.

محیط و موسیقی دث لوپ یادآور دهه 60 میلادی است. بر اساس چیزی که در تریلر بازی دیدیم، مانند بسیاری از بازی های نسل نهم شاهد یک جهش چشم گیر گرافیکی نیستیم. در تمام نسل های کنسولی، بین ظاهر بازی های نسل جدید تر و نسل قبلی یک شکاف بزرگ گرافیکی وجود داشت ولی در این نسل با وجود سخت افزار قوی تر، پیشرفت جدی گرافیکی ای وجود ندارد. البته این موضوع تا حدودی به منابع محدود توسعه دهنده ها نسبت به قدرت کنسول ها ربط دارد. کنسول ها به قدری قدرتمند شده اند که توسعه دهنده ها نمی توانند از تمام قدرت آن ها استفاده نمایند.

بازی دث لوپ در سه ماهه دوم سال 2021 برای پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. جدیدا انحصاری شدن بسیاری از بازی ها فقط به نسخه کنسولی آن ها محدود شده و بیشتر بازی هایی که به صورت انحصاری روی یک کنسول عرضه می گردد، نسخه ای هم برای کامپیوتر دارند. این موضوع برای کسانی که کامپیوتر، پلتفرم اصلی شان برای بازی کردن است، بسیار خوشایند خواهد بود و در عین حال هم باعث می گردد بازی ها در دسترس دامنه وسیع تری از مخاطبان قرار گیرند.

پیشنهاد می کنیم در ادامه تریلر شگفت انگیز دث لوپ را ببینید و از موسیقی و استایل هنری این تریلر لذت ببرید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1199

به "بازی Deathloop دیگر همزمان با PS5 عرضه نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Deathloop دیگر همزمان با PS5 عرضه نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید