بازگشت نیمار پس از 93 روز با گل و پاس گل

به گزارش صبح مهریز، مهاجم تیم ملی برزیل پس از 93 روز دوری از میادین توانست برای تیمش در دیدار برابر کلمبیا گلزنی کند و پاس گل هم بدهد.

بازگشت نیمار پس از 93 روز با گل و پاس گل

به گزارش خبرنگاران، نیمار پس از 93 روز دوری از میادین بامداد امروز (شنبه) در دیدار تیم ملی فوتبال برزیل و کلمبیا فرصت بازی پیدا کرد. مهاجم برزیلی در ترکیب اصلی سلسائو حضور داشت و تنها 58 دقیقه کافی بود تا گلزنی کند. او از خوشحالی گریست، به سمت تیته رفت و سرمربی برزیلی را در آغوش گرفت. پیش از این گل نیمار به کاسمیرو پاس گل داده بود تا گل نخست تیمش در دقیقه 18 وارد دروازه کلمبیا گردد. بازگشت درخشان نیمار در حالی رقم خورد که او با گلزنی اش اجازه پیروزی به تیم کارلوس کی روش نداد (این دیدار با تساوی 2 بر 2 به خاتمه رسید).

به نظر می رسد روزهای سخت نیمار دیگر به خاتمه رسیده است. او تابستان عجیبی داشت. در آخرین روزهای بهار در دیدار محبت آمیز برزیل و قطر آسیب دید و نتوانست سلسائو را در کوپا آمه ریکا 2019 همراهی کند. به همین خاطر از کسب جام بازماند. با این حال موضوعی که بیش از همه در این 90 روز قابل توجه بود شایعه بازگشتش به بارسلونا بود. او دوست داشت دوباره با لیونل مسی و لوییس سوارس هم بازی گردد اما باشگاه پاری سن ژرمن نمی خواست با مبلغ کمی بازیکن خود را به بارسا بفروشد. تیم های دیگری همچون رئال مادرید و یوونتوس هم خواهانش بودند. در چنین شرایطی لیگ یک فرانسه آغاز شد و بازیکن برزیلی هفته اول را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد. سپس به دلیل تعیین نبودن آینده اش اجازه بازی پیدا نکرد. نه تنها مدیریت تیم پاریسی از نیمار خشمگین بودند بلکه طرفداران نیز بی احترامی های مهاجم برزیلی را نپذیرفتند و در نخستین دیدار به شدت از این بازیکن انتقاد کردند. در حالی که به نظر می رسید نیمار دیگر جایی در پاری سن ژرمن ندارد انتقال این بازیکن به بارسا منتفی شد و او تا خاتمه فصل جاری در فرانسه ماندنی شد.

فیفا دی فرصتی بود تا دوباره لبخند بر لبان ستاره برزیلی برگردد. با درخشش نیمار در بازی امروز طرفداران پاری سن ژرمن می توانند امیدوار باشند گرانترین بازیکنشان می تواند در این فصل به موفقیت تیمشان یاری کند.

برزیل در دومین دیدار محبت آمیز اش صبح چهارشنبه به مصاف پرو می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 414

به "بازگشت نیمار پس از 93 روز با گل و پاس گل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت نیمار پس از 93 روز با گل و پاس گل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید