اولین کوپه آینده نگر و مدرن بیوک

به گزارش صبح مهریز، اگرچه بعضی از ایده های مفهومی خودرو های آینده نگر هرگز به مرحله فراوری نمی رسند، اما اخیراً تصویری از سوی صفحه اجتماعی GM Design در اینستاگرام منتشر شده که نشان می دهد خودروسازی آمریکایی بیوک در حال کار بر روی یک خودرو، به عنوان اولین کوپه پرچمدار و آینده نگر خود است که طراحی تهاجمی و رادیکال را عرضه می نماید.

اولین کوپه آینده نگر و مدرن بیوک

به گزارش خبرنگاران، بیوک خودرو های سنتی خود را در ایالات متحده رها نموده است و ترجیح می دهد طیف وسیعی از کراس اوور ها و SUV ها را ارائه دهد. خودرو های تازه بیوک، بسیار شیک و با طراحی مجذوب کننده هستند که می توانند به خوبی روی انواع پلتفرم قرار بگیرند. با این حال، برند بیوک تا به امروز فاقد یک مدل کوپه پرچمدار در میان این خودرو های تازه خود بوده، ولی حالا گزارش های تازه نشان می دهد که این مدل خودرو نیز در برنامه توسعه این شرکت واقع شده است و اتفاقاً از طراحی بسیار جال توجهی نیز برخوردار است.

تصاویر نشان می دهد که این کانسپت استحکام آفرود و قابلیت اسپرت را در یک بسته مجذوب کننده ترکیب می نماید. طراحی کلی یادآور خودرو های معروف Motors Rally Fighter آمریکایی است، اگرچه بیوک بسیار زیباتر به نظر می رسد. این کانسپت دارای یک خط طراحی تیز از چراغ جلو است که روی چرخ جلو خم می گردد و به سمت پانل یک چهارم عقب ادامه می یابد. این خط باعث می گردد که ماشین آماده جهش به نظر برسد که با شیشه جلوی چنگک دار و گلخانه ای شیار دار، تقویت می گردد.

یک روکش پلاستیکی از گلگیر چرخ های بزرگ این خودرو و رکاب پایین آن محافظت می نماید و زیبایی ظاهری سافاری مانند آفرود را به کوپه می دهد. لاستیک های باریک موجود در تصاویر کمی نامناسب به نظر می رسند، اگرچه فضای زیادی برای استفاده از لاستیک های عریض تر وجود دارد. در تصاویر مفهومی، نشانه های زیادی از بیوک های فعلی دیده نمی گردد، اما قسمت های تیز جلو و عقب آن چندان دور از جهت طراحی فعلی برند نیستند.

این طرح بعلاوه یادآور کانسپت الکترا است که بیوک در سال 2020 معرفی کرد، که پیش نمایشی از زبان طراحی مینیمالیستی و برقی سازی تازه این برند است. این دو دارای جلوپنجره شیاردار، دماغه لبه ای تیز با شکل های مشابه و روکش پلاستیکی دور چرخ ها و پایین بدنه هستند. تفاوت هایی به خصوص در شکل گلخانه ای وجود دارد، اگرچه کانسپت الکترا یک وسیله نقلیه چهار در با در های پروانه ای است. به هر حال ما هنوز نه از نام این خودرو مطلع هستیم و نه دقیقاً می دانیم که مشخصات داخلی این خودرو به چه شکل خواهد بود. به نظر می رسد در آینده نزدیک و با انتشار مشخصات داخلی این خودروی مفهومی مرموز، بتوان برداشت دقیق تری از ورود آن به خط فراوری تجاری بدست آورد. در ادامه می توانید تصاویر خودروی مفهومی بیوک الکترا را مشاهده کنید تا مدلی برای مقایسه داشته باشید.

منبع: motor1

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2039

به "اولین کوپه آینده نگر و مدرن بیوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین کوپه آینده نگر و مدرن بیوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید