امیدوارم نخستین تجربه ام در وزن جدید به یاد ماندنی باشد

به گزارش صبح مهریز، علیرضا کریمی در حاشیه آخرین اردوی تیم ملی کشتی آزاد قبل از اعزام به بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا به خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه من و تمامی ملی پوشان اعزامی، تمرینات خوبی را در ماههای اخیر پشت سر گذاشتیم و هم اکنون با آمادگی ایده آل روحی و جسمی مهیای حضور در بازیهای آسیایی هستیم.

امیدوارم نخستین تجربه ام در وزن جدید به یاد ماندنی باشد

وی توضیح داد: با توجه به نظر کادر فنی تیم ملی و همچنین ارنج تیم قرار بر این گشت تا من در وزن 97 کیلوگرم به میدان بروم که این برای نخستین بار است که در یک میدان رسمی در این وزن باید کشتی بگیرم. به هر حال امیدوارم نخستین تجربه ام در وزن جدید با مدال همراه باگشت.

دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی 2015 لاس وگاس در خصوص رقبای خود نیز خاطرنشان کرد: شناخت نسبی از رقبای خودم در وزن جدید دارم ولی معمولا کشتی گیران قزاق، ژاپن، کره جنوبی و ازبکستان همواره در رقبای اصلی ایران در میادین آسیایی بودند. البته من و دیگر ملی پوشان اعزامی هم از آمادگی خوبی برخورداریم که امیدوارم با خوشرنگترین مدال بازیهای آسیایی همراه باشیم.

دارنده دو مدال طلای قهرمانی آسیا در سرانجام خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان نمی توان پیکارهای کشتی را از قبل پیش بینی کرد ولی در مجموع امیدوارم من و آزادکاران تیم ملی در روز مسابقات بهترین کشتی های خود را بگیریم و به قول معروف روز، روز ما باگشت.

به گزارش خبرنگاران، ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا به شرح زیر است:

57کیلوگرم:رضا اطری

65کیلوگرم :مهران نصیری

74کیلوگرم :مصطفی حسین خانی

86کیلوگرم :حسن یزدانی

97کیلیوگرم :علیرضا کریمی

125کیلوگرم:پرویز هادی

آزادکاران تیم ملی هم اکنون زیر نظر کادر فنی تیم ملی، روزهای سرانجامی تمرینات خود را تا اعزام به بازی های آسیایی در خانه کشتی تهران دنبال می نمایند و روز 25 مردادماه راهی جاکارتا می شوند. طبق برنامه مسابقات، پیکارهای مدعیان اوزان 57، 65، 74، 86 و 97 کیلوگرم در روز 28 مرداد و رقابت های وزن 125 کیلوگرم نیز روز 29 مردادماه برگزار خواهد گشت.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 28 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 22

به "امیدوارم نخستین تجربه ام در وزن جدید به یاد ماندنی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدوارم نخستین تجربه ام در وزن جدید به یاد ماندنی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید