اختلافات مالکیتی باشگاه نساجی بالا گرفت، امتناع صنیعی فر از واگذاری رسمی باشگاه

به گزارش صبح مهریز، در حالی که قرار بود مالکیت باشگاه نساجی به طور کامل در اختیار رضا حدادیان قرار بگیرد، اما این اتفاق به دلیل امتناع صنیعی فر از حضور در جلسات رخ نداده است.

اختلافات مالکیتی باشگاه نساجی بالا گرفت، امتناع صنیعی فر از واگذاری رسمی باشگاه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در حالی که طی روزهای گذشته اعلام شد مالکیت صد درصدی باشگاه نساجی به رضا حدادیان واگذار شده است، اما این اتفاق هنوز به طور رسمی رخ نداده و اختلاف مالکیتی در باشگاه نساجی بین فرهاد صنیعی فر و رضا حدادیان به اوج خود رسیده است.

طبق توافق طرفین طی روزهای گذشته قرار بوده صنیعی فر اسناد مربوط به باشگاه نساجی را به حدادیان تحویل دهد و در مقابل چک های خرید این باشگاه را تحویل بگیرد، اما هر بار این اتفاق به دلیل عدم حضور صنیعی فر در جلسات ترتیب داده شده، به زمان دیگری موکول شده است.

با اتفاقات اتفاق افتاده حدادیان مالک باشگاه نساجی تهدید نموده است در صورتی که مالکیت باشگاه طی امروز به صورت کامل در اختیار او قرار نگیرد، قید خرید نساجی را خواهد زد و باید دید چه اتفاقی در این صورت رخ خواهد داد.

این اتفاق در حالی اتفاق افتاده است که حسن جعفری، رضا علیاری، میلاد سرلک و نوید آشوری چهار بازیکن تیم نساجی به دلیل عدم انجام تعهدات باشگاه قرارداد خود با نساجی را فسخ نموده اند و این تیم در آستانه ملاقات با پرسپولیس در شرایط بحرانی به سر می برد.

تیم نساجی در ملاقات معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر روز آدینه 6 دی ماه به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 687

به "اختلافات مالکیتی باشگاه نساجی بالا گرفت، امتناع صنیعی فر از واگذاری رسمی باشگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلافات مالکیتی باشگاه نساجی بالا گرفت، امتناع صنیعی فر از واگذاری رسمی باشگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید