آموزش در حوزه های گوناگون تسهیل شد خبرنگاران

به گزارش صبح مهریز، یک شرکت خلاق با ایجاد یک سامانه سراسری پیروز شده است به کشور های دیگر خدمات آموزشی صادر کند.

آموزش در حوزه های گوناگون تسهیل شد خبرنگاران

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، نغمه عقیلی مدیرعامل شرکت خلاق صنعت توسعه آموزش سلام، گفت: بخش آموزش از جمله حوزه هایی است که احتیاجمند تلفیق بیشتر با حوزه فناوری است. بر این اساس، یک واحد تحقیق و توسعه در شرکت تشکیل و پس از رصد احتیاج های موجود در بازار، یک سامانه برخط متناسب با بعضی از احتیاج کاربران، راه اندازی شد.

مدیرعامل شرکت خلاق صنعت توسعه آموزش سلام، در ادامه اضافه نمود: این سامانه تحت نام استاد سلام در حال ارائه خدمات است. در این سامانه شهروندان احتیاجمند آموزش، در هر زمینه ای مراجعه می نمایند و از میان معلمان و مربیان مرتبط با آن درس یا رشته، یکی را انتخاب می نمایند. در این سامانه مردم می توانند نظرات خود را در خصوص کیفیت تدریس یک معلم قید نمایند تا دیگران بر اساس این نظرات تصمیم نهایی خود را برای عقد قرارداد با یک معلم، بگیرند.

این فعال صنایع نرم و خلاق، ضمن تاکید بر لزوم عرضه متوازن خدمات باکیفیت آموزشی در سراسر کشور، گفت: در این سامانه در رشته های بسیار متنوعی از قبیل، دروس دانشگاهی، دروس دبیرستان، انواع زبان های خارجی، اسب سواری، پینگ پنگ، یوگا و بسیاری از رشته های قابل تصور دیگر می توانید معلم خصوصی مرتبط با آن رشته را بیابید.

عقیلی ضمن شرح نحوه عملکرد سامانه، اضافه نمود: معلم خصوصی با مراجعه به سامانه یک اکانت ویژه خود ایجاد می نماید و علاوه بر عرضه خدمات آنلاین یا حضوری آموزشی، می تواند کتاب، جزوء یا دی وی دی های آموزشی خود را نیز برای عرضه، ارائه کند. علاوه بر این، آکادمی ها نیز مثلاً برای اجاره فضای آموزشی، آگهی می گذارند و انواع احتیاج های آموزشی دیگر نیز به وسیله این سامانه، پیگیری می گردد.

وی همچنین اعلام کرد: بعضی از مشتریان ما، ایرانیان خارج از کشور هستند. آن ها بیان می نمایند که هزینه معلم خصوصی در کشور های توسعه یافته بالا است، به همین دلیل، ترجیح می دهند، با معلمین خصوصی در داخل ایران، به صورت آنلاین کار نمایند. با توجه به موفقیت کسب شده تا امروز، در سال جدید با امکانات جدیدتر و خلاقانه تری به کاربران سامانه، خدمات رسانی خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1573

به "آموزش در حوزه های گوناگون تسهیل شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش در حوزه های گوناگون تسهیل شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید