پویش به عشق مهدی با موضوع جشن های مردمی نیمه شعبان برگزار می گردد

به گزارش صبح مهریز، تهران (پانا) - شبکه سه سیما به مناسبت میلاد امام عصر(عج) پویش به عشق مهدی را با موضوع برگزاری هرچه بهتر جشن های مردمی نیمه شعبان برگزار می نماید.

پویش به عشق مهدی با موضوع جشن های مردمی نیمه شعبان برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما، سیدمحمد حسین میری مدیر گروه فرهنگ و معارف شبکه سه سیما گفت: پویش به عشق مهدی از روز چهارشنبه 18 اسفندماه 1400 شروع می گردد و تا عید بزرگ نیمه شعبان ادامه دارد.

وی با اشاره به این که میلاد حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) از مناسبت هایی است که امکان تبلور و تاکید بر شخصیت حاضر و ناظر آن حضرت را فراهم نموده است، توضیح داد: نام گذاری نیمه شعبان به نام روز مستضعفین، فرصت مغتنمی برای دستگیری از محرومان و یاری به مستضعفین است و باید از این فرصت برترین بهره را برد.

میری تاکید نمود: پویش به عشق مهدی در کنار تشویق آحاد مردم که جوانان و نوجوانان به آذین بندی و برگزاری هر چه با شکوه تر این جشن دینی، برای جریان سازی اجتماعی و رسانه ای در راستای تقویت حس امید و همدلی در میان اقشار مختلف جامعه و گره گشایی و یاری به افراد نیازمند نیز برنامه ریزی شده است.

وی با تاکید بر این که یکی از اهداف راه اندازی این پویش، مشخص و تثبیت روز نیمه شعبان به عنوان نماد دستگیری و گره گشایی در جامعه است، اعلام نمود: امیدواریم این پویش بتواند زمینه ساز مشارکت بیشتر مردم عزیزمان در یاری به همنوعان و تقویت حس نوع دوستی را فراهم کند.

مدیر گروه معارف شبکه سه ادامه داد: با توجه به اینکه محور اصلی این پویش، آذین بندی، چراغانی، برگزاری جشن های مردمی نیمه شعبان، برگزاری مراسم احیای نیمه شعبان و نورافشانی و... است، مردم عزیز می توانند از سراسر کشور عکس ها و ویدیوهای خود را با این مضامین ارسال نمایند.

وی ادامه داد: هر شب عکس ها و فیلم های منتخب مردمی از شبکه سه سیما به نمایش درمی آید و به قید قرعه برترین ها انتخاب و به رسم یابود جوایز نقدی به ایشان اهداء می گردد.

میری در ادامه گفت: در روز نیمه شعبان نیز ویژه برنامه ای برای معرفی برگزیدگان نهایی پویش و برترین فیلم ها و عکس ها روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

مدیر گروه معارف شبکه سه سیما در ادامه از پوشش اخبار مربوط به برگزاری یک کارزار بین المللی اطلاع داد و گفت: این کارزار از مراسم و تجمعات خارج از کشور از ملل مختلف تصاویر و گزارش هایی با موضوع امام عصر (عج) و منجی موعود را تهیه خواهد نمود تا از آنتن شبکه سه به تصویر درآوریم.

وی اعلام نمود: مخاطبان عزیز می توانند فیلم ها و تصاویر خود را به شماره 09900069600 ارسال و یا در فضای مجازی با هشتگ #به عشق مهدی منتشر نمایند. تا روز نیمه شعبان، به 313 نفر از شرکت نمایندگان در این پویش جوایز نقدی اهدا می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2041

به "پویش به عشق مهدی با موضوع جشن های مردمی نیمه شعبان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پویش به عشق مهدی با موضوع جشن های مردمی نیمه شعبان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید