پرسپولیس از پس گل گهر سیرجان برنیامد

به گزارش صبح مهریز، تهران (پانا) - بازی دو تیم پرسپولیس و گل گهر سیرجان با نتیجه مساوی به سرانجام رسید و پرسپولیس به 3 امتیاز این ملاقات نرسید.

پرسپولیس از پس گل گهر سیرجان برنیامد

تیم های فوتبال پرسپولیس و گل گهر سیرجان از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در چارچوب دیداری از هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی یک - یک سرانجام یافت. کی روش استنلی در دقیقه 33 برای گل گهر و حامد پاکدل در دقیقه 13 برای پرسپولیس در این بازی گلزنی کردند.

ترکیب گل گهر سیرجان شامل محسن فروزان، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، بهنام برزای، علی اصغر عاشوری، مرتضی تبریزی، سعید صادقی، محمدرضا خانزاده، شایان مصلح، امین پورعلی و کی روش استنلی بود.

ترکیب پرسپولیس شامل حامد لک، سیدجلال حسینی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان، وحید امیری و حامد پاکدل بود.

نیمه اول:

دقیقه 4: ضدحمله برای پرسپولیس، پاکدل را در موقعیت تک به تک قرارداد اما فروزان اجازه گلزنی را به مهاجم پرسپولیس نداد.

دقیقه9: فرصت خوب برای گل گهر روی پاس برزای از سمت راست به دست آمد و با شوت استنلی همراه بود که لک مانع گلزنی این مهاجم برزیلی شد.

دقیقه 13: نفوذ رامین رضاییان از سمت راست و سانتر خوب او پاکدل را در موقعیت گلزنی قرارداد و توپ با شیرجه حامد پاکدل وارد دروازه شد. گل گهری ها اعتراض شدیدی به این گل داشتند و معتقد بودند پاکدل با دست گل زده است.

دقیقه 15: حمله خطرناک گل گهر پس از به ثمر رسیدن گل پرسپولیس که می توانست این تیم را به گل تساوی برساند اما ضربه عاشوری درحالی که لک و حسینی جامانده بودند از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 24: سانتر خوب رامین از روی ضربه کاشته که توپ در دهانه دروازه به کامیابی نیا رسید و سرعت توپ به حدی نبود که کمال بتواند آن را کنترل کند.

دقیقه 26: برخورد سیدجلال به بهنام برزای در محوطه جریمه یک کرنر را برای گل گهر به همراه داشت.

دقیقه 32: گل گهر از سمت چپ صاحب ضربه ایستگاهی شد و سانتر خوب سعید صادقی با ضربه سر استنلی بلند قامت همراه شد و دروازه لک فرو ریخت.

دقیقه 34: شوت محکم سعید آقایی را محسن فروزان به خوبی دفع کرد.

دقیقه 44: پاس بلند امیری به احسان پهلوان رسید و برخورد برزای به او بازیکن پرسپولیس را نقش بر زمین کرد و داور دستور به ادامه بازی داد.

نیمه دوم:

دقیقه 65: فشار گل گهری ها روی حرکت خوب صادقی که در نهایت اسدی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 66: کرنر گل گهر فرصت خوبی را برای آنها به وجود آورد و این بار پیروز نبرد در دهانه پرسپولیس میان لک و استنلی، گلر سرخ ها بود.

دقیقه 73: کرنر پرسپولیس از سمت چپ برگشت داده شد و پرسپولیسی ها اعتقاد به خطای هند داشتند.

دقیقه 86: فرصت برای پرسپولیس روی آغاز مجدد لک و پاس عبدی که ترابی در موقعیت آفساید بود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2056

به "پرسپولیس از پس گل گهر سیرجان برنیامد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس از پس گل گهر سیرجان برنیامد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید