خرید نو پرسپولیس از بازی در ایران محروم است؟

به گزارش صبح مهریز، مرتضی پورعلی گنجی با محرومیت به لیگ برتر ایران برمی گردد؟ این سؤالی است که این روز ها فکر مخاطبان فوتبال را مشغول نموده است. در فصل بیست و یکم تیم پرسپولیس نتوانست قهرمان گردد و این بار سکوی قهرمانی را به تیم رقیب تحویل داد، شاید هم به همین علت بود که مسئولان پرسپولیس با دستپاچگی برای فصل بعد آغاز به خرید بازیکن کردند. یکی از خرید های این تیم که این روز ها سر و صدا به پا کرد مرتضی پورعلی گنجی بود.

خرید نو پرسپولیس از بازی در ایران محروم است؟

اما شاید کمتر کسی یادش باشد خرید نو پرسپولیس با محرومیت (سال 93) کشور را ترک کرد و با آغاز لیگ بیست و دوم شاید اجازه بازی در لیگ برتر را نگیرد. پورعلی گنجی بهمن ماه سال 93 از تیم نفت به لیگ چین رفت. البته خرید نو پرسپولیس قبل از رفتنش در بازی پیکان و نفت تهران اقدام به زدن یاری داور بازی کرد! پورعلی گنجی در بازی پیکان و نفت که کم هم حاشیه نداشت با دست به سینه یاری داور بازی (علی میرزابیگی) زد. در آن بازی علی صفایی داور وسط بود و گزارشی به کمیته انضباطی فرستاد و در این گزارش اشاره ای به رفتار پورعلی گنجی داشت.

کمیته انضباطی هم بر اساس گزارش داور بازی و فیلم ملاقات نفت و پیکان این بازیکن را محروم کرد. نکته اینجا بود که مرتضی پورعلی گنجی قبل از اینکه دوران محرومیتش را در ایران پشت سر بگذارد به چین رفت و اینگونه بود که قسر در رفت! حالا، اما بعد از گذشت هشت سال از آن ماجرا یک بار دیگر این بازیکن قرار است به لیگ ایران آمده و برای پرسپولیس بازی کند؛ این در حالی است که آن محرومیت هنوز در رزومه پورعلی گنجی به جای مانده و این بازیکن با همان پرونده به کشور بازمی شود.

در سراسر جهان لمس داور بین سه تا شش جلسه محرومیت دارد و در ماجرای آن روز پورعلی گنجی با دست به سینه میرزابیگی کوبید! با توجه به رفتار غیر اخلاقی که پورعلی گنجی با یاری داور بازی داشت این بازیکن باید محرومیت خود را پشت سر بگذارد یا خیر؟ این سؤالی است که باید از مسئولان کمیته انضباطی پرسید. چون در حکم پورعلی گنجی آمده بود محرومیت از بازی های داخلی. باید دید با بازگشت پورعلی گنجی به لیگ ایران، حسن زاده محرومیت داخلی این بازیکن را اعمال می نماید؟

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2100

به "خرید نو پرسپولیس از بازی در ایران محروم است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید نو پرسپولیس از بازی در ایران محروم است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید