محدودیت تازه توئیتر برای تعداد توئیت هایی که کاربران می خوانند

به گزارش صبح مهریز، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، هدف این اقدام کاهش سطح بالای استخراج اطلاعات و دستکاری سیستم ها است.

محدودیت تازه توئیتر برای تعداد توئیت هایی که کاربران می خوانند

به گفته ماسک حساب های کاربری تایید شده می توانند روزانه 6 هزار پست بخوانند و حساب های تایید نشده روزانه قادر به خواندن 600 پست خواهند بود. این درحالی است که حساب های کاربری تایید نشده نو فقط به روزانه 300 توییت دسترسی خواهندداشت.

ماسک بعدا در پستی جداگانه بدون ارائه جزئیات بیشتر اظهار داشت، محدودیت موقت خواندن توئیت بعدا به روزانه 10 هزار پست برای کاربران تایید شده، هزار پست برای کاربران تایید نشده و 500 پست برای کاربران نو تایید نشده افزایش یافت.

پیش از این توئیتر اعلام نموده بود تمام کابران باید یک حساب کاربری در توئیتر داشته باشند تا بتوانند پیغام های این پلتفرم را ببینند. ماسک روز آدینه آن را یک اقدام اضطراری موقت اظهار داشت.

به گفته وی صدها سازمان داده های توئیتر را به شدت استخراج می نمایند و این امر روی تجربه کاربران از استفاده از شبکه اجتماعی تاثیر می گذارد.

ماسک پیس از این از شرکت های هوش مصنوعی مانند اوپن ای آی برای استفاده از داده های توئیتر جهت آموزش مدل های زبانی بزرگ خود انتقاد نموده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 تیر 1402 بروزرسانی: 11 تیر 1402 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2280

به "محدودیت تازه توئیتر برای تعداد توئیت هایی که کاربران می خوانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت تازه توئیتر برای تعداد توئیت هایی که کاربران می خوانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید