قرارداد یک و نیم میلیون دلاری ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران

به گزارش صبح مهریز، سایت سابای کامبوج با انتشار خبری مدعی شد که قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران، یک و نیم میلیون دلار است.

قرارداد یک و نیم میلیون دلاری ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران

به گزارش ، در چارچوب هفته سوم رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، تیم های ملی فوتبال ایران و کامبوج درحالی 18 مهر در استادیوم آزادی به مصاف هم می روند که به نظر می رسد بازی راحتی برای یوز های ایرانی باشد.

تیم ملی فوتبال ایران در هفته نخست مقدماتی جام جهانی استراحت کرد و سپس با نتیجه 2 بر صفر هنگ کنگ را شکست داد و اکنون با 3 امتیاز دوم است. از سوی دیگر کامبوج نیز در هفته اول رو در روی هنگ گنک به تساوی رسید، اما در ادامه مقابل بحرین باخت تا یک امتیازی باشد.

دیدار این 2 تیم درحالی قرار است کمتر از یک هفته دیگر در استادیوم آزادی برگزار گردد که ساعتی قبل سایت سابای کامبوج نوشت: ویلموتس با بهترین تیم و بازیکنان 10 اکتبر (18 مهر) با تیم ملی کامبوج بازی می نماید. این مربی کارنامه بسیاری خوبی دارد و از سال های 2012 تا 2016 سرمربی تیم ملی بلژیک بود و پیش از آن 3 سال به عنوان دستیار فعالیت می کرد.

این رسانه ادامه داد: این مربی در جام جهانی 2014 حضور داشت و با تیم های دیگر هم کار نموده است. همچنین در سال 2013 و 2014 به عنوان بهترین مربی کشورش انتخاب شد. ویلموتس با قراردادی یک و نیم میلیون دلاری در سال به ایران آمده و در 3 بازی گذشته ابتدا سوریه را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و سپس رو در روی کره جنوبی 1-1 شد و هنگ کنگ را 2 بر صفر شکست داد.

رسانه کامبوجی در خاتمه نوشت که ایران در مسابقه بعدی 10 اکتبر با تیم ملی کامبوج بازی می نماید.

در خاتمه گفتنی است، این دیدار از ساعت 17 پنج شنبه 18 مهر در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 469

به "قرارداد یک و نیم میلیون دلاری ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد یک و نیم میلیون دلاری ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید