ظاهر عجیب و رنگ استثناییِ ماشین نو فولکس

به گزارش صبح مهریز، این سدان تمام الکتریکی بر مبنای خودرو مفهومی فولکس واگن Aero 3 ساخته شده است و به مانند آیرو 3، از معماری و پلتفرم MEB بهره می برد. بعلاوه می دانیم که شعاع حرکت فولکس واگن ID.7 EV در هر بار شارژ شدن به بیشتر از 700 کیلومتر می رسد.

ظاهر عجیب و رنگ استثناییِ ماشین نو فولکس

فولکس واگن ID.7 EV جدیدترین سدان تمام برقی این شرکت آلمانی است که اولین خودرو معرفی شده در نمایشگاه CES 2023 هم به شمار میرود.

شاید ظاهر عجیب و رنگ غیر عادی در بدنه فولکس واگن ID.7، در همان نگاه اول توجه شما را جلب نموده باشد. معمولا چنین طرح هایی با مقاصدی مانند استتار کردن بدنه و جزئیات آن، بر روی خودرو پیاده می شوند، اما رنگ آمیزی فولکس واگن ID.7 تمام برقی با تمام طرح های استتاری در جهان تفاوت دارد.

مشخصات فنی فولکس واگن ID.7 EV

این سدان تمام الکتریکی بر مبنای خودرو مفهومی فولکس واگن Aero 3 ساخته شده است و به مانند آیرو 3، از معماری و پلتفرم MEB بهره می برد. بعلاوه می دانیم که شعاع حرکت فولکس واگن ID.7 EV در هر بار شارژ شدن به بیشتر از 700 کیلومتر می رسد.

فعلا در خصوص موتور یا موتور های برقی فولکس واگن ID.7 هیچ صحبتی نشده است، اما از آن جایی که این سدان برقی یکی از رقبای اصلی تسلا مدل S به شمار میرود، احتمال می دهیم که سدان برقی فولکس واگن ID.7 در دو تریم اصلی و با فرمت RWD و AWD روانه بازار گردد. توان این دو مدل به ترتیب احتمالا 380 و 700 باشد و بعلاوه اگر فولکس واگن ID.7 EV رویای رقابت با تسلا مدل S Plaid را در سر داشته باشد، باید یک سورپرایز 1020 اسب بخاری را رو کند! اگر با همین فرمان جلو برویم، ظرفیت باتری ها هم احتمالا بین 80 تا 110 کیلو وات ساعت خواهد بود.

کابین عجیب فولکس واگن برقی آی دی 7

اتاق خودرو های برقی معمولا عاری از دکمه های فیزیکی است و یک نمایشگر دوال اسکرین، تمام داشبورد آن ها را می پوشاند؛ اما چنین چیزی در کابین سدان تمام برقی فولکس واگن ID.7 EV دیده نمی گردد! البته از قلم نیاندازید که سیستم کنترل کابین با فرمان های صوتی، سورپرایز های جذابی را برای شما آماده نموده است.

اینجا هیچ خبری از دوال اسکرین نیست و یک نمایشگر مربعی شکل با ابعاد 15 اینچ، در وسط داشبورد دیده می گردد. کلاستر دیجیتال هم به یک نمایشگر 5 اینچی محدود شده در پشت آن، شاهد هدآپ دیسپلی با ابعاد 12 اینچ و تکنولوژی واقعیت مجازی هستیم. عجیب تر از همه اینکه فرمان D کات اصلا برای آلمانی ها تعریف نشده است! حضور کلید های کنترل صدا بر روی فرمان فولکس واگن ID.7 هم از عجایب روزگار است و به نظر می رسد دریچه های سیستم تهویه هوا هم پشت نمایشگر دیجیتال تعبیه شده باشند.

سیستم تهویه هوای در فولکس واگن ID.7 EV با نام دریچه های هوای هوشمند معرفی شده است و گفته می گردد که هوای کابین خودرو را بسیار سریع تر از سیستم های تهویه دیگر، خنک یا گرم می نماید. اگر به طور خلاصه بگوییم، دریچه های سیستم تهویه هوا در این خودرو برقی، دقیقا می دانند که باید در کدام جهت قرار بگیرند. برای مثل، فرض کنید که خودرو را در تابستان و در زیر آفتاب داغ پارک نموده اید و فرمان خودرو به یک میله آتشین تبدیل شده است.

فقط باید درب فولکس واگن ID.7 را باز کنید و عبارت فرمان داغ شده است را بگویید. حالا سیستم اجرای فرمان های صوتی فعال می گردد و دریچه های سیستم تهویه هوا را به سمت فرمان تنظیم می نماید!

منبع: گجت نیوز

منبع: فرادید
انتشار: 22 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2206

به "ظاهر عجیب و رنگ استثناییِ ماشین نو فولکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظاهر عجیب و رنگ استثناییِ ماشین نو فولکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید