ریسک بزرگ مجیدی برای داربی

به گزارش صبح مهریز، ترکیب احتمالی خط دفاع استقلال در بازی فردا را روزبه چشمی شاهین طاهرخانی و احتمالا عظیم گوگ تشکیل خواهند داد.

ریسک بزرگ مجیدی برای داربی

خبرنگاران- استقلال در حالی فردا به مصاف نفت مسجد سلیمان میرود که دو مدافع میانی خود یعنی سیاوش یزدانی و عارف غلامی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. دانشگر دیگر مدافع این تیم هم به دلیل محرومیت در بازی فردا غایب است. ترکیب احتمالی خط دفاع استقلال در بازی فردا را روزبه چشمی شاهین طاهرخانی و احتمالا عظیم گوگ تشکیل خواهند داد.مگر اینکه مجیدی سراغ سیستم چهار چهار دو برود و از چشمی و طاهرخانی ومیلیچ و غفوری در بازی با نفت بهره ببرد.

با توجه به مصدومیت دومدافع میانی استقلال،مجیدی برای داربی تنها روزبه چشمی و دانشگر را در اختیار خواهد داشت. اگر در بازی فردا مسعود ریگی و روزبه چشمی در ترکیب استقلال به میدان بروند از دست دادن این دو مدافع یعنی بزرگترین ریسک مجیدی برای داربی روز پنجشنبه. محروم و یا مصدوم شدن هر یک از این دوعنصر دفاعی استقلال تیم مجیدی را در شرایط بحرانی قرار خواهد داد. آن وقت شاید سرمربی استقلال مجبور به بازی دریافت از بوردیف تازه وارد و یا بازیکنانی مانند طاهرخانی وگوگ آن هم در حساس ترین بازی فصل شود.

باید دید مجیدی برای بازی فردا و سه امتیازی که ممکن است به دور شدن استقلال از کورس قهرمانی بیانجامد چه نقشه ای در سر دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 790

به "ریسک بزرگ مجیدی برای داربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریسک بزرگ مجیدی برای داربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید