دیگنیتی بهمن موتور با موتوری نو عرضه می گردد

به گزارش صبح مهریز، شرکت بهمن خبر داده است که دیگنیتی پرستیژ علاوه بر آپشن های نو با موتور بهبودیافته راهی بازار کشورمان خواهد شد. محمد ضرابیان، مدیرعامل شرکت بهمن موتور با بیان اینکه عرضه خودروهای اس یو وی در سگمنت های بهتر و متفاوت با محصولات فعلی در برنامه بهمن موتور قرار گرفته است، اعلام نمود: دیگنیتی نو و فیدلیتی پرستیژ با تمرکز بر سگمنت های کنونی به بازار می آید. این خودروها با پیشرانه های قوی تر به منظور کسب رضایت مشتریانی که خودروهای قوی تری می خواهند، فراوری و عرضه خواهد شد.

دیگنیتی بهمن موتور با موتوری نو عرضه می گردد

ضرابیان باتوجه به اینکه دو خودروی مورداشاره با مشخصات فنی و امکانات رفاهی ارتقا یافته به بازار عرضه می گردد، افزود: محصول فیدلیتی پرستیژ از منظر تعداد و تنوع آپشن ها بهبود پیدا نموده است؛ به طور مثال به سیستم ترمز اضطراری، هشدار حرکت بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی و هشدار تصادف مجهز خواهد بود.

مدیرعامل بهمن موتور در ادامه گفت: نیو دیگنیتی نیز با گیربکس تازه و موتور 2 لیتری با توان فراوری 230 اسب بخار فراوری و عرضه می گردد که دارای طیف متنوعی از سیستم های ایمنی تازه خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه دو محصول مذکور تا انتها امسال روانه بازار داخلی خواهد شد، بیان کرد: دیگنیتی و فیدلیتی پرایم فعلی نیز همچنان فراوری و عرضه می گردد.

آگهی های خرید وفروش خودرو دیگنیتی

***

شما می توانید تازهترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 7 مرداد 1401 بروزرسانی: 7 مرداد 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2119

به "دیگنیتی بهمن موتور با موتوری نو عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیگنیتی بهمن موتور با موتوری نو عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید