مجذوب کننده ترین گزینه برای نیمکت تیم ملی ایران؛ فدراسیون فوتبال در پی سرمربی سرشناس اروپایی

به گزارش صبح مهریز، اصلی ترین گزینه فدراسیون فوتبال، یک مربی ایتالیایی با سال ها سابقه مربیگری در تیم های مهم سری آ است.

مجذوب کننده ترین گزینه برای نیمکت تیم ملی ایران؛ فدراسیون فوتبال در پی سرمربی سرشناس اروپایی

به گزارش خبرنگاران هفته گذشته بود که فدراسیون فوتبال از گزینه های داخلی نیمکت تیم ملی رونمایی کرد، اما چندی نگذشت که یکی پس از دیگری با انتشار بیانیه های جداگانه انصراف خود را از پذیرش این مسئولیت گفتند.

البته مهدی تاج خیلی زود به این اتفاق واکنش نشان داد و از برنامه اصلی فدراسیون پرده برداشت. وی گفت که بر اساس نظرسنجی هایی که به فدراسیون فوتبال رسیده تمایل مردم به حضور مربی خارجی روی نیمکت تیم ملی بیشتر است تا به نوعی آب پاکی را روی دست تمام گزینه های داخلی ریخته باشد.

اما در این مدت اسامی زیادی برای نیمکت تیم ملی مطرح شد، از نام های قدیمی گرفته تا گزینه های تازه، از برانکو و استراماچونی گرفته تا فلیکس سانچز و مورایس و خمز، اما آخرین مربی که به عنوان گزینه نیمکت تیم ملی مطرح شده وینچنزو مونتلا ایتالیایی است.

حالا اصلی ترین گزینه فدراسیون فوتبال، یک مربی ایتالیایی با سال ها سابقه مربیگری در تیم های مهم سری آ است؛ گفته می گردد حتی توافقات اولیه نیز در این خصوص صورت گرفته، اما دو مانع بزرگ، بر سر راه او وجود دارد. اول اینکه مونتلا فعلا تحت قرارداد یک باشگاه است و دوم اینکه فدراسیون نگران است ماجرای مارک ویلموتس درباره او تکرار گردد، مگر اینکه راهی برای انتقال پول پیدا گردد.

در صورت حضور مونتلا روی نیمکت ایران، وی اولین تجربه مربیگری ملی خود را پشت سر می گذارد. پیش از این او فقط در رده باشگاهی در تیم های آدانا دمیرسپور، فیورنتینا، سویا، میلان و سمپدوریا مربیگری نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 اسفند 1401 بروزرسانی: 12 اسفند 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2231

به "مجذوب کننده ترین گزینه برای نیمکت تیم ملی ایران؛ فدراسیون فوتبال در پی سرمربی سرشناس اروپایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجذوب کننده ترین گزینه برای نیمکت تیم ملی ایران؛ فدراسیون فوتبال در پی سرمربی سرشناس اروپایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید