ثبات در آموزش عالی باعث پایداری و آگاهی بخشی در جامعه می گردد

به گزارش صبح مهریز، تهران (پانا) - مدیرکل دفتر حراست دانشگاه فرهنگیان وجود ثبات در دانشگاه ها را عامل آگاهی بخشی جامعه توصیف کرد.

ثبات در آموزش عالی باعث پایداری و آگاهی بخشی در جامعه می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، حمیدرضا حوری مشاور ریاست دانشگاه و مدیرکل دفتر مرکزی حراست دانشگاه فرهنگیان در دومین نشست آموزشی و توجیهی حراست های دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور با موضوع مدیریت بحران که به صورت ویدئو کنفرانس سه شنبه 6 آبان برگزار گردید، با تبریک ایام مبارک ماه ربیع الاول، با تاکید بر نقش پررنگ آموزش عالی در توسعه و پیشرفت کشور اظهار کرد: بین جامعه و آموزش عالی ارتباط دوسویه وجود دارد که ثبات در آموزش عالی سبب پایداری و آگاهی بخشی در جامعه می گردد.

مشاور ریاست و مدیرکل دفتر مرکزی حراست، با اشاره به موضوع جلسه و تبیین و ایجاد شناخت بحران در محیط ها، راه های غلبه برآن را برشمرد و اظهار کرد: برای مدیریت بحران باید یک نقشه راه داشته و براساس الگوریتم های بدست آمده بتوانیم نحوه مواجهه با بحران را پی ریزی کنیم.

وی در ادامه، مدیریت بحران را تصمیم مناسب با تهدید قبل،حین و پس از بحران دانسته و در این خصوص به مدیریت پیشگیری اشاره نمود.

حمیدرضا حوری ،در خاتمه معاون حفاظت پرسنلی دانشگاه فرهنگیان را که به تازگی انتصاب یافته در این نشست معارفه کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1298

به "ثبات در آموزش عالی باعث پایداری و آگاهی بخشی در جامعه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبات در آموزش عالی باعث پایداری و آگاهی بخشی در جامعه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید