تساوی دوباره بارسا ، دورخیز رئال برای صدر جدول

به گزارش صبح مهریز، تیم فوتبال سلتا ویگو امروز بارسلونا را تا مرز شکست در لالیگا پیش برد اما ضربه ناشیانه نلیتو که درنیمه دوم وارد بازی شده بود با خوش شانسی توسط ترشتگن مهار شد.

تساوی دوباره بارسا ، دورخیز رئال برای صدر جدول

به گزارش خبرنگاران، در شروع هفته سی و دوم رقابت های فوتبال باشگاه های اسپانیا بارسلونا در خارج از خانه به مصاف سلتاویگو رفت. ستین در نیمه اول ترجیح داد تا آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی این تیم در ترکیب اصلی حضور نداشته باشد.

در دقیقه 16 بارسلونا صاحب یک ضربه کاشته شد که این موقعیت را لیونل مسی روی دروازه فرستاد و سوارز با ضربه سر گل اول را به ثمر رساند. در نیمه دوم تیم میزبان پیروز شد روی اشتباه مدافعان بارسلونا در دقیقه 49بازی را به تساوی بکشاند. فدرو اسمولوف روی یک پاس عرضی بدون اینکه از سوی مدافعان بارسلونا تهدید گردد دروازه ترشتگن را بازکرد.

دردقیقه 67 تعلل بیش از اندازه مدافعان سلتا باعث توپ ربایی مسی شد و پاس این بازیکن نیز با ضربه لوئیر سوارز از درون محوطه جریمه به گل رجحان کاتالان ها بدل شد.

بارسلونا که تا حدودی خیالش از پیروزی در این ملاقات راحت شده بود از دقیقه 80 آنتوان گریزمان فرانسوی را هم وارد بازی کرد. 8 دقیقه بعد سلتا پشت محوطه جریمه بارسا صاحب یک ضربه کاشته شد که شلیک زیبای پای چپ آسپاس مهاجم این تیم به تور دروازه بارسا بوسه زد. با نشان دادن 5 دقیقه وقت اضافه بارسا روی دو ضد حمله تا مرز غافلگیری پیش رفت اما در هردوبار خوش شانس بود که دراین ملاقات بازنده نباشد.

در دقیقه 94صحنه گل اول میزبان تکرارشداما این بار پاس عرضی دنیس سوارز با ضربه باور نکردنی نلیتو با واکنش ترشتگن روبرو شد تا دروازه بارسا بسته بماند.

بارسا با این تساوی 69 امتیازی شد و موقتا به صدر رسید و سلتا هم با 34 امتیاز شانزدهم است. بارسلونا با این نتیجه این باره اجازه داد تا رئال مادرید در صورت پیروزی مقابل اسپانیول بدون تبصره در صدر جدول قرار گیرد. این بازی روز دوشنبه برگزار می گردد.

در سایر بازی های امروز سویا با وایا دولید به تساوی یک بریک رسید و بیلبائو با نتیجه سه بریک مایروکا را مغلوب کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1113

به "تساوی دوباره بارسا ، دورخیز رئال برای صدر جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی دوباره بارسا ، دورخیز رئال برای صدر جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید