بزرگمهر حسین پور در بزرگداشت عباس کیارستمی اجرایی را در موزه سینما خواهد داشت

به گزارش صبح مهریز، ایسنا/ براساس اخبار بدست رسیده، بزرگمهر حسین پور در بزرگداشت عباس کیارستمی اجرایی را در موزه سینما خواهد داشت.

بزرگمهر حسین پور در بزرگداشت عباس کیارستمی اجرایی را در موزه سینما خواهد داشت

مهدی شادی زاده، دبیر جشنواره جایزه بین المللی عکس 5 گفت: یکم تیر ماه امسال در بالکن شمالی موزه سینما ساعت 17:30 که بزرگداشت عباس کیارستمی و افتتاحیه جشنواره جایزه بین المللی عکس 5 است، برای اولین بار بزرگمهر حسین پور قرار است بر روی یک بوم خیلی بزرگ المان هایی از عباس کیارستمی را به تصویر بکشد.

این مستندساز در ادامه اعلام کرد: تماشا این بخش از مراسم که 20 دقیقه است، برای همه عموم آزاد است. بعد از آن مراسم افتتاحیه شروع می گردد که تعدادی از هنرمندان درباره این جشنواره و عباس کیارستمی صحبت می نمایند. سپس مستند کوتاهی از عباس کیارستمی فقید پخش می گردد.

دبیر جشنواره جایزه بین المللی عکس 5 گفت: بخش بعدی به اهدای جوایز اختصاص دارد که شامل سه بخش جایزه ویژه لیلی گلستان، جایزه فوجی فیلم به عکس برتر و جایزه فوجی فیلم به ویدئو آرت برتر است. بخش پایانی این مراسم به نمایش آثار ویژه و منتخب سومین دوره جشنواره جایزه بین المللی عکس 5 اختصاص دارد.

عوامل این جشنواره عبارتند از مهدی شادی زاده و علیرضا شادی زاده موسس و دبیر جشنواره، سیمین بایرامی مدیر هنری، حسن سیدی مدیریت اجرا، موسسه فرهنگی هنری پیشرو پارسیان امرداد مجری طرح، بزرگمهر حسین پور طراح پوستر، غزاله سعادتی مدیر روابط عمومی.

منبع: همگردی
انتشار: 29 تیر 1401 بروزرسانی: 29 تیر 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2111

به "بزرگمهر حسین پور در بزرگداشت عباس کیارستمی اجرایی را در موزه سینما خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگمهر حسین پور در بزرگداشت عباس کیارستمی اجرایی را در موزه سینما خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید