تور فیلیپین: برگزاری سمپوزیوم بین المللی ایران و فیلیپین در زمینه نانوفناوری کشاورزی

به گزارش صبح مهریز، سمپوزیوم بین المللی مجازی ایران و فیلیپین در زمینه فناوری نانو در کشاورزی، 27 و 28 آبان ماه جاری برگزار می گردد.

تور فیلیپین: برگزاری سمپوزیوم بین المللی ایران و فیلیپین در زمینه نانوفناوری کشاورزی

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، دکتر لیلا مأمنی، دبیر کمیته اجرایی سمپوزیوم و رییس بخش تحقیقات نانوتکنولوژی پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی با اعلام این مطلب اعلام نمود: این سمپوزیوم با همکاری مشترک پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و شورای تحقیق و توسعه کشاورزی، آبزیان و منابع طبیعی فیلیپین (DOST-PCAARRD) با هدف شروع همکاری های علمی مشترک بین ایران و فیلیپین در زمینه فناوری نانو در کشاورزی و ترسیم افق هایی نو برای همکاری های علمی، تحقیقاتی و ترویجی در حوزه هایی نظیر مطالعه و تبادل اطلاعات علمی و فناوری، تعامل مؤثر بین بخش های دولتی و خصوصی فعال در این حوزه، فراهم کردن بستری مناسب برای معرفی بنگاه های کوچک، میانه (SMEs) و شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه در ایران و فیلیپین برگزار خواهد شد.

به نقل از ستاد نانو، وی توضیح داد: ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی و بعلاوه وزارت علوم و فناوری فیلیپین از حامیان این سمپوزیوم مشترک هستند.

دکتر مأمنی در انتها ابراز امیدواری کرد که با حضور مؤثر اعضای هیات علمی و محققان فعال در حوزه فناوری نانو و کشاورزی شاهد برگزاری هرچه پربارتر و موثرتر این رویداد علمی بین المللی باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1882

به "تور فیلیپین: برگزاری سمپوزیوم بین المللی ایران و فیلیپین در زمینه نانوفناوری کشاورزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فیلیپین: برگزاری سمپوزیوم بین المللی ایران و فیلیپین در زمینه نانوفناوری کشاورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید