افشای مشخصات کلیدی گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90

به گزارش صبح مهریز، در حالی که از گوشی Lenovo Legion Y90 رسما رونمایی نشده، مشخصات این گوشی منتشر شده است.

افشای مشخصات کلیدی گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90

به گزارش خبرنگاران، انتظار می رود پس از تعطیلات سال نو چینی، چندین گوشی هوشمند در چین عرضه شوند. از جمله آن ها می توان به گوشی هوشمند گیمینگ Lenovo Legion Y90 اشاره نمود که قبلاً به وسیله این برند معرفی شده است. اکنون یکی از افشاگران دنیای فناوری با نام مستعار Panda is Bald اطلاعات کلیدی این دستگاه را افشا نموده است.

گوشی گیمینگ Legion Y90 به یک پنل 6.92 اینچی AMOLED E4 مجهز شده است که وضوح تصویر Full HD+، نرخ تازه سازی 144 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 720 هرتز را ارائه می دهد. در حالی که بعضی گزارش ها ادعا نموده بودند که Legion Y90 دارای تراشه اسنپدراگون 888 است، اما Panda is Bald ادعا می نماید که این دستگاه به چیپست Snapdragon 8 Gen 1 مجهز شده است.

احتمالاً این دستگاه دارای یک باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی باشد که ممکن است از شارژ 68 واتی پشتیبانی کند. برای یادآوری باید ذکر کنیم که این دستگاه قبلا هم با شماره مدل L70161 در سایت گواهی 3C با یک شارژر 68 واتی مشاهده شده بود.

پیش بینی می گردد این گوشی گیمینگ حداکثر تا 18 گیگابایت رم داشته باشد و ممکن است بعلاوه از 4 گیگابایت رم مجازی نیز پشتیبانی کند. از طرفی گوشی گیمینگ Lenovo Legion Y90 احتمالاً با حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه گردد. این گوشی بعلاوه مجهز به موتور خطی دو محور x برای هاپتیک (فناوری لمسی) است. لازم به شرح است که منظور از فناوری لمسی، فناوری ای است که در آن از راه لمس و به وسیله حرکت، لرزش یا اعمال فشار با کاربر ارتباط برقرار می گردد.

گزارش های قبلی ادعا نموده بودند که این دستگاه به رم LPDDR5، حافظه داخلی UFS 3.1 و فناوری خنک کننده Double Engine مجهز شده است. مانند گوشی گیمینگ قبلی سری Legion، گوشی Y90 احتمالا به یک دو پورت USB-C مجهز خواهد شد. صفحه نمایش دستگاه مجهز به حاشیه های متقارن در بالا و پایین دستگاه خواهد بود. در قاب بالایی یک بلندگو و دوربین سلفی قرار می گیرد. گوشی Legion Y90 احتمالاً با سایر گوشی های بازی مانند RED MAGIC 7 و Black Shark 5 رقابت سختی برای تصاحب بازار خواهد داشت.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1987

به "افشای مشخصات کلیدی گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات کلیدی گوشی گیمینگ لنوو Legion Y90"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید