افزایش 100 درصدی تعمیر لوکوموتیوهای باری

به گزارش صبح مهریز، خبرگزاری خبرنگاران-با بهره برداری از سوله تعمیر لوکوموتیو در مرکز لجستیک آپرین ، ظرفیت تعمیر در این مرکز از 75 دستگاه به 150 دستگاه می رسد.

افزایش 100 درصدی تعمیر لوکوموتیوهای باری

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، در مراسم افتتاح سوله تازه تعمیر لوکوموتیو در مرکز لجستیکی آپرین واقع در جنوب غربی استان تهران، محمد هادی ضیایی مهر معاون ناوگان راه آهن گفت: مرکز لجستیکی آپرین یکی از ایستگاه های مهم بخش باری راه آهن جمهوری اسلامی ایران است که قاعدتاً باید بتواند پشتیبانی قطار های باری ما را در همه زمینه ها داشته باشد. وی اضافه نمود: یکی از موارد پشتیبانی حمل قطار های باری، تعمیرات و نگهداری و حفظ و افزایش آماده به کار لوکوموتیو قطار های باری است که در مرکز لجستیکی آپرین تنها یک سوله تعمیرات داشتیم و با افتتاح این سوله تازه در راستای برطرف موانع و مسائل ظرفیت تعمیر لوکوموتیو ها با افزایش 100 درصدی از 75 دستگاه به 150 دستگاه می رسد.

آقای ضیایی اندازه اعتبار هزینه شده برای راه اندازی این سوله را 83 میلیارد تومان مطرح کرد و گفت: این سوله ضمن اینکه به حمل قطار های باری یاری می نماید می تواند بخشی از فعالیت های ایستگاه راه آهن تهران را که صرفاً به حمل بار اختصاص دارد، پوشش دهد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2068

به "افزایش 100 درصدی تعمیر لوکوموتیوهای باری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 100 درصدی تعمیر لوکوموتیوهای باری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید