اظهارات سوارس درباره ماجرای تقلبش در ایتالیا برای پیوستن به یوونتوس

به گزارش صبح مهریز، رسانه های ایتالیایی اظهارات مهاجم سابق بارسلونا به بازپرسان ایتالیایی درباره تلاش یوونتوس برای به خدمت دریافت او را فاش کردند.

اظهارات سوارس درباره ماجرای تقلبش در ایتالیا برای پیوستن به یوونتوس

به گزارش خبرنگاران، گویا پرونده تقلب لوئیس سوارس برای دریافت تابعیت ایتالیایی که پیش شرط پیوستنش به یوونتوس بود هنوز بسته نشده است و جنجال های مربوط به آن همچنان ادامه دارد.

رفتن سوارس به یوونتوس در تابستان سال جاری منتفی شد و او به جای این تیم به اتلتیکومادرید پیوست. یووه هم برای تقویت خط حمله اش آلوارو موراتا را خرید اما داستان تلاش مهاجم اروگوئه ای برای رفتن به تورین همچنان جنجال آفرین است و اتهاماتی که به مدیران یوونتوس به خصوص مدیرورزشی این تیم فابیو پاراتیچی جهت کمک به سوارس برای دریافت گذرنامه ایتالیایی نسبت داده شده برطرف نشده است.

اکنون سؤالاتی که بازپرسان این پرونده از سوارس مطرح کرده اند و پاسخ هایی که او داد توسط نشریه رپوبلیکا منتشر شده است که آنها را در ادامه می خوانید:

بازپرس: چه زمانی متوجه تمایل یوونتوس به عقد قرارداد با شما شدید؟

سوارس: پایان ماه آگوست و اوایل ماه سپتامبر بود. من ابتدا از پاول ندود (نایب رئیس یوونتوس) و پس از او از فابیو پاراتیچی تماسی دریافت کردم.

آیا با یوونتوس به توافق رسیده بودی؟

در ابتدا نه. تماس آنها فقط برای این بود که ببینند آیا من به پیوستن به یوونتوس تمایل دارم یا نه. بعد از آن وکیلم به کارها رسیدگی می کرد.

چه زمانی متوجه شدید که یوونتوس می خواهد شما را به عنوان بازیکن دارای مجوز کار از اتحادیه اروپا (بازیکنی که دارای تابعیت یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا باشد) به خدمت بگیرد؟

به خاطر ندارم. پاراتیچی به من گفت به این دلیل با من تماس گرفته اند که فکر می کردند من هم مانند همسرم گذرنامه ایتالیایی دارم. من به او گفتم که من گذرنامه ایتالیایی ندارم. آن زمان بود که تازه شروع به انجام مراحل اداری اخذ تابعیت ایتالیایی کردم و برای جمع آوری یکسری از مدارک کشورهایی که در آنها زندگی کرده بودم، اقدام کردم.

آیا بعد از آزمون زبان ایتالیایی (همان آزمون که تقلب سوارس در آن با دریافت سؤالات جنجال ساز شد) با باشگاه یوونتوس تماسی داشتی؟

بله، در همان روز آزمون. پاراتیچی با من زمانی که در فرودگاه بودم تماس گرفت تا بگوید که بهترین تصمیم را برای خانواده ام گرفته ام. دو روز بعد هم رئیس باشگاه آندره آ آنیلی با من تماس گرفت تا بگوید بابت به بن بست خوردن مذاکرات مان متأسف است. با این وجود او از من بابت تلاشم برای هموار شدن راستا مذاکرات و تحت فشار گذاشتن بارسلونا قدردانی کرد. من پیش از آن هرگز با او صحبت نکرده بودم.

سوارس آزمون زبان ایتالیایی اش را در دانشگاه شهر پروجا انجام داد و اکنون مدیران آن دانشگاه به خاطر اینکه سؤالات آزمون را در اختیار مهاجم سابق بارسلونا گذاشته بودند، تحت بازپرسی قرار دارند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1548

به "اظهارات سوارس درباره ماجرای تقلبش در ایتالیا برای پیوستن به یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات سوارس درباره ماجرای تقلبش در ایتالیا برای پیوستن به یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید