اسکای و رد یک شایعه در خصوص ستاره مصری لیورپول

به گزارش صبح مهریز، فابریتزیو رومانو خبرنگار مطرح اسکای مدعی شد محمد صلاح هیچ برنامه ای برای ترک لیورپول ندارد.

اسکای و رد یک شایعه در خصوص ستاره مصری لیورپول

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یکی از مهم ترین بحث هایی که طی ماه های اخیر مطرح شده به مسئله تمدید قرارداد ستاره مصری لیورپول یعنی محمد صلاح با این باشگاه مربوط می گردد. در این بین شایعات زیادی پیرامون آینده صلاح مطرح شده و گفته می گردد که باشگاه هایی نظیر رئال مادرید علاقه مند به جذب این بازیکن هستند.

اگرچه ستاره مصری اخیراً طی مصاحبه ای برای تمدید قرارداد با لیورپول چراغ سبز نشان داد اما هنوز هیچ توافقی برای ماندن او در جمع قرمزهای آنفیلد حاصل نشده است. این در حالی است که قرار داد ستاره مصری با لیورپول در سال 2023 به اتمام می رسد همین موضوع نگرانی های طرفداران این تیم را در پی داشته است.

از طرفی در روزهای گذشته یورو اسپورت گزارش داد که اولویت باشگاه انگلیسی برای تمدید قرارداد محمد صلاح نه بلکه مدافع هلندی یعنی ویرژیل فن دایک محسوب می گردد؛ موضوعی که شایعات درباره آینده ستاره مصری را به اوج خود رساند اما حالا فابریتزیو رومانو خبرنگار مطرح اسکای گزارش داده که صلاح از حضور در لیورپول کاملاً راضی است و علاوه بر این رابطه بسیار خوبی با سرمربی قرمزها یعنی یورگن کلوپ دارد؛ بدان معنا که او هیچ برنامه خاصی برای ترک لیورپول ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1501

به "اسکای و رد یک شایعه در خصوص ستاره مصری لیورپول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکای و رد یک شایعه در خصوص ستاره مصری لیورپول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید