شروع آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سیستان وبلوچستان

به گزارش صبح مهریز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان وبلوچستان از شروع آموزش مجازی دانشجویان این دانشگاه در ایام تعطیلی دانشگاه ها اطلاع داد.

شروع آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سیستان وبلوچستان

سلطانعلی میر در تبادل نظر با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در زاهدان درباره آموزش غیرحضوری دانشجویان در ایام تعطیلی دانشگاه ها اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی سیستان وبلوچستان با 6 واحد دانشگاهی، دو مرکز، 25 پردیس دانشگاهی و 6 آموزشکده سما، آموزش 30 هزار دانشجو را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه واحد زاهدان با 300 عضو هیئت علمی و 700 استاد حق التدریس در این رسالت سنگین سهیم است، متذکر شد: آموزش مجازی در استان سیستان وبلوچستان یک ضرورت است و باید ادامه پیدا کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان وبلوچستان توضیح داد: تا به امروز اطلاعات 30 هزار دانشجو و یک هزار مدرس بارگذاری شده و تدریس به صورت آنلاین، آفلاین و فراوری محتوا شروع شده است.

میر بیان کرد: ابتدا فکر می کردیم آموزش مجازی شدنی نیست و امکانات لازم در این باره وجود نداشت؛ اما اکنون پیشرفت خوبی داشتیم و با قوت کار را دنبال می کنیم.

شکست ویروس کرونا امکانپذیر است

وی در بخش دیگری از سخنان خود شکست دادن کرونا را امکانپذیر دانست و به خبرنگاران گفت: کرونا گرچه تهدید است، اما فرصت هایی را نیز فراهم کرد تا تفکر و نگرش جهادی تحقق پیدا کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان وبلوچستان بیان کرد: آموزش مجازی اگر برای سایر استان ها یک الزام مقطعی و کوتاه مدت باشد برای استان ما اهمیت راهبردی و استراتژیک دارد، به همین دلیل نخستین استانی بودیم که با واحد الکترونیک تفاهم نامه امضا کردیم.

میر با اشاره به ضرورت های آموزش مجازی برای سیستان وبلوچستان، دلایل آموزش مجازی را بُعد مسافت بین واحدهای دانشگاهی، بحران های طبیعی مثل سیل، توفان و ...، پراکندگی جغرافیایی واحدها، پردیس ها و مراکز سما در سطح استان، کمبود استاد در مجتمع های آموزشی، ضرورت برگزاری کلاس برای دانشجویان افغانستانی و پاکستانی در کشور خودشان به صورت آنلاین با عنایت به مسائل امنیتی، بُعد مسافت و شرایط سخت ورود و خروج و وجود رشته های پزشکی، تحصیلات تکمیلی و کمبود متخصص و مدرس و ضرورت لغو استادان پروازی بیان کرد.

انتهای پیغام/4078/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 903

به "شروع آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سیستان وبلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سیستان وبلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید