هشت جشنواره بین المللی میزبان قصیده گاو سفید در آبان ماه

به گزارش صبح مهریز، خبرگزاری خبرنگاران- قصیده گاو سفید به کارگردانی مشترک بهتاش صناعی ها و مریم مقدم و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی در طول یک ماه در هشت جشنواره معتبر جهانی حاضر می گردد.

هشت جشنواره بین المللی میزبان قصیده گاو سفید در آبان ماه

به گزارش خبرنگاران، در ادامه موفقیت های قصیده گاو سفید، سالونیکا (یونان)، دنور (آمریکا)، فیلم هایی از جنوب (اسلو)، برانشوایک (آلمان)، استکهلم (سوئد)، فیلادلفیا (آمریکا)، جهان زنان (آلمان)، فیلم های آسیایی (هنگ کنگ) جشنواره هایی هستند که این فیلم در آبان ماه در آنها حضور دارد.

شصت و دومین جشنواره فیلم سالونیکا (تسولانیکی) از 13 تا 23 آبان/4 تا 14 نوامبر در یونان برگزار شد و قصیده گاو سفید در بخش افق هاى باز به نمایش در آمد.

سى و دومین جشنواره فیلم استکهلم از 19 تا 30 آبان (10 تا 21 نوامبر) که در سوئد در حال برگزاری است، قصیده گاو سفید در بخش مسابقه حضور دارد. صد فیلم از 48 کشور جهان در این رویداد معتبر اروپایى حضور داشته و جایزه یک عمر دستاورد هنرى جشنواره به جین کمپیون و جایزه Visionary جشنواره به یواخیم تریر اعطا خواهد شد.

سى و یکمین جشنواره فیلم هایى از جنوب از 20 تا 30 آبان (11 تا 21 نوامبر) در اسلو نروژ برگزار خواهد شد و قصیده گاو سفید در بخش مسابقه اصلى، شرکت دارد.

چهل و چهارمین جشنواره فیلم دنور از 12 تا 23 آبان (3 تا 14 نوامبر) در آمریکا برگزار شد و قصیده گاو سفید در این جشنواره به نمایش درآمد.

سى و پنجمین جشنواره فیلم برانشوایگ از 10 تا 16 آبان (1 تا 7 نوامبر) در آلمان برگزار شد و فیلم سینمایى قصیده گاو سفید به نمایش در آمد.

بیست و یکمین جشنواره فیلم جهان زنان از 5 تا 12 آبان (27 اکتبر تا 3 نوامبر) در برلین آلمان برگزار شد که این رویداد بخش ویژه ایران در برنامه امسال خود در نظر گرفته بود و فیلم قصیده گاو سفید در این بخش به نمایش در آمد.

هجدهمین جشنواره فیلم هاى آسیایى هنگ کنگ از 5 تا 23 آبان (27 اکتبر تا 14 نوامبر) برگزار شد، قصیده گاو سفید در این رویداد به نمایش در آمد.

مریم مقدم، علیرضا ثانی فر، آوین پوررئوفی و پوریا رحیمی سام بازیگران نقش های اصلی این فیلم هستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 دی 1400 بروزرسانی: 4 دی 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1919

به "هشت جشنواره بین المللی میزبان قصیده گاو سفید در آبان ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشت جشنواره بین المللی میزبان قصیده گاو سفید در آبان ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید