تور دبی: برای کسب مدال طلا به دبی می روم، با آوای رزم در لیگ مبارزه می کنم

به گزارش صبح مهریز، علی اصغر آسیابری با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: بعد از حضور در اردوهای متوالی و با نظر کادر فنی مسابقات انتخابی برگزار گردید که پیروز شدم در سرانجام به عنوان نفر اصلی تیم ملی در وزن 75- کیلوگرم برای شرکت در رقابت های قهرمانی دنیا انتخاب شوم.

تور دبی: برای کسب مدال طلا به دبی می روم، با آوای رزم در لیگ مبارزه می کنم

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

وی اضافه کرد: سال 2016 در مسابقات جهانی لینز اتریش عضو تیم ملی در وزن 75- کیلوگرم بودم که پیروز به کسب مدال برنز شدم. در مسابقات 2018 مادرید بهمن عسگری بود که طلا گرفت و حالا بعد از گذشت 5 سال و البته با تجربه بیشتر و با کوشش مضاعف یک بار دیگر شانس مبارزه روی تاتامی جهانی را به دست آورده ام. سخت تمرین خواهم کرد تا در برترین شرایط به این مسابقات اعزام شده و ان شاالله بتوانم مدال آقا بهمن را تکرار کنم.

ملی پوش کاراته ایران با اشاره به برگزاری اردوهای تیم ملی گفت: اردوها خیلی خوب و با امکانات مناسب در حال برگزاری است، کادر فنی کوشش مضاعفی دارند و اعضای تیم هم به شدت تمرین می نمایند تا در فاصله زمانی به جای مانده به مسابقات جهانی امارات به آمادگی مطلوب دست پیدا نمایند.

آسیابری در مورد شناخت از حریفان خود در مسابقات جهانی امارات گفت: در وزن 75- کیلوگرم چند سالی است که تورنمنت های متعدد و سطح بالایی را تجربه نموده ام و با برترین های جهان چندین و چند بار مبارزه نموده ام. شناخت خوبی از همه رقبا دارم. نکته مهم اینجاست که برای کسب مدال جهانی باید شرایط بدنی خوبی داشته باشیم و برابر هر حریفی به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی در سرانجام در مورد لیگ هم گفت: برای فصل نو رقابت های سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور با تیم آوای رزم به توافق رسیدم و در صورت برگزاری این مسابقات بتوانم برترین نتیجه را همراه با سایر اعضای تیم کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آبان 1400 بروزرسانی: 17 آبان 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1872

به "تور دبی: برای کسب مدال طلا به دبی می روم، با آوای رزم در لیگ مبارزه می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: برای کسب مدال طلا به دبی می روم، با آوای رزم در لیگ مبارزه می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید