35 هزار کارگر بخش تولید در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی واکسینه شدند

به گزارش صبح مهریز، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی گفت : در حال حاضر 35 هزار نفر از جامعه کارگری بخش صنعت در شهرک های صنعتی و نواحی آن در خراسان رضوی دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

35 هزار کارگر بخش تولید در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی واکسینه شدند

علی بهرامی زاده در رابطه با واکسیناسیون کارگران شهرک های صنعتی خراسان رضوی اظهار کرد: از روز 21 مرداد ماه که مصادف با روز ملی صنایع کوچک بود، واکسیناسیون جامعه کارگری بخش صنعت در مراکز تجمیعی تخصصی شهرک های صنعتی استان آغاز شد. از روز 18 شهریور هم دوز دوم واکسیناسیون آغاز شده است.

وی اضافه کرد: شهرک صنعتی توس اولین شهرکی بود که واکسیناسیون کارگران در آن آغاز شد. در حال حاضر هم واکسیناسیون کارگران هم برای دوز اول و هم دوز دوم ادامه دارد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی در خصوص مراکز واکسیناسیون کارگران نام کرد: در حال حاضر 12 مرکز تخصصی تجمیعی در شهرک ها و نواحی صنعتی برای واکسیناسیون جامعه کارگری داخل و خارج از شهرک ها با همکاری شرکت های خدماتی همان شهرک ها دایر شده است. در 6 شهرک صنعتی و نواحی آن هم با همکاری نزدیکترین مرکز واکسیناسیون که از طریق مرکز بهداشت مدیریت می شود، واکسیناسیون کارکنان انجام شد که هنوز هم این فرایند ادامه دارد.

بهرامی زاده با بیان اینکه تا به امروز 35 هزار کارگر از 77 هزار کارگر شهرک های صنعتی و نواحی آن در خراسان رضوی دوز اول واکسن را دریافت کرده اند، نام کرد: دریافت دوز دوم واکسن هم از 18 شهریور ماه آغاز شده و تعدادی از کارگران در حال دریافت دوز دوم واکسن هستند.

وی اعلام کرد: این آمار مربوط به کارگرانی است که به مراکز ذکر شده مراجعه کرده اند. قبل از 21 مرداد ماه برخی از کارگران به دلیل اینکه به لحاظ سنی واجد دریافت واکسن و یا مشمول گروه های جامعی که از طریق ستاد ملی مبارزه با کرونا بودند، واکسن خود را در مراکز شهری و عادی دریافت کرده بودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی؛ مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی در خصوص چگونگی فرایند واکسیناسیون گفت: از زمان آغاز واکسیناسیون برای کارگران در ابتدا متولدین سال 60 را واکسینه کردیم ولی در حال حاضر در بیشتر شهرک های صنعتی بدون محدودیت سنی واکسیناسیون را انجام می دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1849

به "35 هزار کارگر بخش تولید در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی واکسینه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "35 هزار کارگر بخش تولید در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی واکسینه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید