15 فروردین ماه؛ شروع مرحله نو تمرینات تیم ملی بوکس

به گزارش صبح مهریز، مرحله تازه اردوی تیم ملی بوکس از روز سه شنبه 15 فروردین ماه با حضور 10 بوکسور شروع می گردد.

15 فروردین ماه؛ شروع مرحله نو تمرینات تیم ملی بوکس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، بیست ودومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی دنیا 2023، طی روز های 11 تا 24 اردیبهشت ماه به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد، برهمین اساس مرحله نو تمرینات تیم ملی بوکس از روز سه شنبه 15 فروردین ماه آغاز خواهد شد.

طبق اعلام سیدابراهیم موسوی مدیر تیم های ملی و با نظر کادر فنی تیم ملی بوکس، پوریا عبدالملکى، دانیال شه بخش، على حبیبى نژاد، مسلم مقصودى، سالار رادمرد، شاهین موسوى، میثم قشلاقى، امین مجنونى، سیدمحمد سیدصدرى و پوریا امیرى بوکسور های دعوت شده به مرحله پایانی اردو پیش از مسابقات دنیای هستند.

این نفرات چنانچه از نظر فنى، توانایى لازم برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا 2023 را داشته باشند در فهرست نفرات اعزامی قرار خواهند گرفت. ترکیب تیم ملی به منظور شرکت در این دوره از رقابت ها تا 20 فروردین ماه تعیین خواهد شد و قرار است طبق نظر کادر فنی تیم با تعداد محدود در این رقابت ها شرکت کند.

بعلاوه به علت ابهاماتی که در وزن 92+ کیلوگرم وجود دارد مقرر شد پس از آغاز مجدد اردو ها در این مورد تصمیم گیری گردد.

گفتنی است از حضور بوکسور های دیگری که در میان این نفرات نیستند، برای اردو های بعدی و رویداد های آینده همانند قهرمانی آسیا استفاده خواهد شد.

راهنمایی این نفرات برعهده حسینقلی نهرودی به عنوان سرمربی است و غلامرضا کریمی، همایون امیری، فروتن گل آرا و محمود نهتانی مربیگری تیم را برعهده دارند. مرتضی بهرامی نژاد نیز به عنوان مربی بدنساز در کنار ملی پوشان حضور دارد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 فروردین 1402 بروزرسانی: 10 فروردین 1402 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 2240

به "15 فروردین ماه؛ شروع مرحله نو تمرینات تیم ملی بوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 فروردین ماه؛ شروع مرحله نو تمرینات تیم ملی بوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید