کشف سلاح های ساخت ناتو در یک مقر داعش در حمص سوریه

به گزارش صبح مهریز، نیرو های روسیه پیروز شدند یک مقر داعش را در استان حمص پیدا کنند که در آن سلاح های ساخت ناتو یافت شد.

کشف سلاح های ساخت ناتو در یک مقر داعش در حمص سوریه

به نقل از آر تی، نیرو های هوا- فضای روسیه درسوریه گفتند پیروز شده اند یک مقر داعش را در استان حمص سوریه کشف کنند که در آن سلاح های ساخت ناتو یافت شده است.

بر اساس این گزارش، سخنگوی نیرو های روسیه گفت: بر اساس نتیجه عملیات شناسایی و جستجویی که از سوی نیرو های دولتی روسیه با کمک پهپاد های نیروی هوایی روسیه به انجام رسید، نیرو های سوریه پیروز شدند 4 نیروی مسلح را که دو خودروی باربری کوچک را که حامل مسلسل های سنگین بود، می راندند، به هلاکت برسانند. به نظر می رسد این افراد مسئول حمایت از یک انبار تسلیحاتی بوده اند.

سخنگوی نیرو های مسلح روسیه در ادامه گفت در این عملیات شماری سلاح از جمله سلاح های ناتو به همراه 40 کیلوگرم مواد منفجره، دارو و مواد غذایی در یک مقر متعلق به عناصر مسلح داعش کشف شد.

او در ادامه افزود: از آغاز سال جدید میلادی فعالیت عناصر مسلح در این منطقه به شکلی فزاینده افزایش یافته و از علل احتمالی برای تحرکات سری آن ها در این منطقه صحرایی، فرصت پناهندگی به منطقه تنف است که ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا و گروه های مسلح معارض سوری بر آن تلط دارند.

نیرو های مسلح سوریه غالبا انبار های سلاح و مهمات را کشف می کنند؛ به طوری که در دسامبر سال گذشته میلادی، 10 مقر در استان درعا و یک مقر زیر زمینی متعلق به عناصر مسلح را در استان ادلب پیدا کردند.

منطقه تنف تحت اشغال نظامیان آمریکایی و گروه های تروریستی معارض سوری واقع شده است که مأمنی برای عناصر داعش به شمار می رود.

بار ها کارشناسان تأکید کردند که عناصر آمریکایی، تروریست های داعش را در تنف آموزش می دهند و آنان را به مناطق مختلف سوریه و عراق می فرستند.، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1510

به "کشف سلاح های ساخت ناتو در یک مقر داعش در حمص سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف سلاح های ساخت ناتو در یک مقر داعش در حمص سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید