کالدرون: مدیرعامل پرسپولیس و اطرافیانش تمام کوشش شان را کردند تا من نباشم تقلب کالدرون از روی دست استراماچونی! بازگشت کالدرون به پرسپولیس منتفی شد، معرفی سرمربی جدید تا دوشنبه

به گزارش صبح مهریز، .امیدوارم فوتبال ما را دوباره به هم برساند! به نشانه قدردانی از لطف و علاقه شما، من یکی از بهترین سفرای ایران بوده و خواهم بود.

کالدرون: مدیرعامل پرسپولیس و اطرافیانش تمام کوشش شان را کردند تا من نباشم تقلب کالدرون از روی دست استراماچونی! بازگشت کالدرون به پرسپولیس منتفی شد، معرفی سرمربی جدید تا دوشنبه

سرمربی جدا شده پرسپولیس گفت: امروز به همکاری خودم با پرسپولیس سرانجام می دهم، چون مدیر عامل باشگاه و اطرافیانش تمام کوشش شان را کردند تا من نباشم.

به گزارش فارس، باشگاه پرسپولیس رسما خاطرنشان کرد که همکاری این باشگاه با کالدرون منتفی شده است. برهمین اساس کالدرون در صفحه شخصی خود نوشت: در این شش ماه با تمام وجود کوشش کردیم تا از پرسپولیس یک باشگاه بزرگتر بسازیم، چون معتقدیم طرفداران و بازیکنان لایق این هستند. امروز به همکاری خودم با پرسپولیس سرانجام می دهم، چون مدیر عامل باشگاه و اطرافیانش تمام کوشش شان را کردند تا من نباشم.

وی ادامه داد: از طرفداران به خاطر حمایت شان تشکر می کنم، همچنین از بازیکنان سپاسگزارم چون با تمام وجود برای نام پرسپولیس کوشش کردند. از اعضای هیات مدیره هم به خاطر اعتماد و شجاعت شان تشکر می کنم. از میهمان نوازی و لطف همه مردم ایران سپاسگزارم.امیدوارم فوتبال ما را دوباره به هم برساند! به نشانه قدردانی از لطف و علاقه شما، من یکی از بهترین سفرای ایران بوده و خواهم بود.

-

بیشتر بخوانید:

تقلب کالدرون از روی دست استراماچونی!

بازگشت کالدرون به پرسپولیس منتفی شد/ معرفی سرمربی جدید تا دوشنبه

منبع: عصر ایران
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 748

به "کالدرون: مدیرعامل پرسپولیس و اطرافیانش تمام کوشش شان را کردند تا من نباشم تقلب کالدرون از روی دست استراماچونی! بازگشت کالدرون به پرسپولیس منتفی شد، معرفی سرمربی جدید تا دوشنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون: مدیرعامل پرسپولیس و اطرافیانش تمام کوشش شان را کردند تا من نباشم تقلب کالدرون از روی دست استراماچونی! بازگشت کالدرون به پرسپولیس منتفی شد، معرفی سرمربی جدید تا دوشنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید