کالدرون در پرسپولیس راه افتاد، پارس جنوبی در هر صورت انگیزه دارد

به گزارش صبح مهریز، محمدرضا زادمهر در تبادل نظر با خبرنگاران، در مورد بازی پیش روی پرسپولیس مقابل پارس جنوبی جم گفت: برایراینکه پرسپولیس بتواند خودش را در بالای جدول نگه دارد به سه امتیاز این ملاقات احتیاج دارد. بردهای متوالی پرسپولیس در هفته های اخیر می تواند این تیم را از لحاظ روحی در شرایط ایده آل قرار دهد.

کالدرون در پرسپولیس راه افتاد، پارس جنوبی در هر صورت انگیزه دارد

پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط بحرانی حریف این تیم اضافه کرد: شاید پارس جنوبی جم با رفتن آقای کمالوند در شوک باشد اما بازیکنان چنین تیم هایی همواره با انگیزه ای بسیار بالا مقابل ستقلال و پرسپولیس بازی می نمایند. بنابراین من فکر می کنم کار سختی در انتظار کالدرون خواهد بود. نباید تمرکز خودشان را در طول بازی از دست بدهند در غیر اینصورت غافلگیر خواهند شد.

وی درباره عملکرد گابریل کالدرون در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر تاکید نمود: طبیعی بود که این مربی برای شناخت از فوتبال ایران و توانایی بازیکنان خود نیاز به زمان داشت. همین اتفاق هم افتاد و پرسپولیس با گذشت چند بازی توانست به بلوغ لازم برسد. تاکتیک پرسپولیس نسبت به زمان برانکو کاملا تغییر نموده است و این طبیعی است که بازیکنان پرسپولیس برای تغییر دیدگاه خود نیاز به هفته های بازی کردن داشته باشند.

زادمهر درباره عملکرد مدیران باشگاه پرسپولیس برای حل مسائل اقتصادی این باشگاه تاکید نمود: روش های دست نخورده زیادی همچون استفاده از حق پخش تلویزیونی، فروشگاه های عرصه محصولات باشگاه و ... وجود دارد که بهتر است با هدفگذاری دقیق و تعیین به این بازارها هم ورود نمایند. واقعا مدیریت پرسپولیس بسیار سخت است که با توجه به نگاه دولتی که به آن می گردد نیاز به حمایت همه عوامل دارد.

زادمهر در خاتمه اظهار داشت: پرسپولیس با حفظ اعتماد به نفس فعلی خود در مجموعه بازیکنان و کادرفنی می تواند بار دیگر به قهرمانی برسد. این تیم باز هم نشان داد که توانایی رسیدن به آن را دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 676

به "کالدرون در پرسپولیس راه افتاد، پارس جنوبی در هر صورت انگیزه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کالدرون در پرسپولیس راه افتاد، پارس جنوبی در هر صورت انگیزه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید