پوتین و ترامپ بالاخره سرپایی گفت وگو کردند

به گزارش صبح مهریز، روسای جمهوری روسیه و آمریکا در راستا حرکت و بصورت سرپایی چند دقیقه ای در حاشیه نشست سران ویتنام، با یکدیگر گفت وگو کردند.

پوتین و ترامپ بالاخره سرپایی گفت وگو کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ روسای جمهوری روسیه و آمریکا امروز در راستا حرکت به سمت مراسم دریافت عکس یادگاری در سرانجام نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری های مالی آسیا و اقیانوس آرام، بصورت سرپایی با یکدیگر گفت وگویی کوتاه انجام دادند. شی جین پینگ رئیس جمهوری چین نیز در این مذاکرات شرکت داشت.

در سرانجام این گفت وگوی کوتاه، بیانیه مشترکی از سوی دو طرف در خصوص سوریه صادر شد. این سند توسط کارشناسان روسی و آمریکایی تهیه شده و روز شنبه مورد توافق سرگئی لاوروف و رکس تیلرسون وزرای امور خارجه دو کشور قرار گرفته بود.

دمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین اعلام نمود که این بیانیه از قبل و مخصوص دیدار سران دو کشور در ویتنام، تهیه شده بود. از محتوای بیانیه صادره، هنوز خبری منتشر نشده است.

سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید پیش از این اعلام نمود که به دلیل پر بودن برنامه دیدارهای رئیس جمهوری آمریکا دیداری دوجانبه بین ترامپ وپوتین صورت نخواهد گرفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 448

به "پوتین و ترامپ بالاخره سرپایی گفت وگو کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین و ترامپ بالاخره سرپایی گفت وگو کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید