پرونده مسکن مهر پرند سال جاری بسته می گردد

به گزارش صبح مهریز، تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در بازدید از پروژه های مسکن مهر پرند گفت سرانجام سال جاری آخرین مهلت پیمانکاران برای اتمام مسکن مهر کشور بوده و فاز 8 و 9 پرند تا سرانجام بهمن به اتمام می رسد.

پرونده مسکن مهر پرند سال جاری بسته می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن احمد اصغری مهرآبادی که صبح امروز برای بازدید از فرایند تکمیل پروژه های مسکن مهر استان تهران به پرند رفته بود اضافه نمود: عملیات ساختمانی سایر فازهای این پروژه هم تا سرانجام سال به اتمام خواهد رسید.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در این بازدید کیفیت ساخت این پروژه ها را مناسب و خوب مطرح نمود و گفت: متولیان ساخت این پروژه ها متعهد شدند تا سرانجام امسال تمامی پروژه های مسکن مهر را به متقاضیان تحویل کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید گزارشی از فرایند پیشرفت و مسائل موجود در زمینه اعتبارات، مصالح و نیروی انسانی دریافت کرد و برای حل این مسائل تصمیمات لازم اتخاذ شد.

لازم به ذکر است مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر طی روزهای آینده نیز از مسکن مهر پردیس و هشتگرد بازدید خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1460

به "پرونده مسکن مهر پرند سال جاری بسته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده مسکن مهر پرند سال جاری بسته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید