پرسپولیس در دقیقه آخر به السد باخت

به گزارش صبح مهریز، پرسپولیس ایران در دومین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا برابر میزبانش السد، تن به شکست داد.

پرسپولیس در دقیقه آخر به السد باخت

ایسنا نوشت: در ادامه هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 19:15 در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه به مصاف السد قطر رفت که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در آغاز نیمه نخست بازی، سفید پوشان السد بازی را به خوبی در اختیار گرفتند و با طراحی حملاتی، فشار زیادی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردند اما عملکرد خوب هافبک های پرسپولیس کمتر اجازه داد السدی ها خطرساز شوند. البته السدی ها در دقیقه 3 بازی توسط اکرم عفیف فرصت خوبی برای باز کردن دروازه به دست آوردند که این فرصت به گل تبدیل نشد. در ادامه شاگردن برانکو که روی ضدحملات برنامه ویژه ای داشتند، یکی دو فرصت خوب به دست آوردند. مهدی ترابی در دقیقه 9 با عبور دادن توپ از بین پاهای مدافع السد، فرصت بسیار خوبی برای شوت زنی خود ایجاد کرد اما ضربه او راهی به دروازه پیدا نکرد.

در ادامه این دیدار زمانی که بازی به دقیقه 13 رسید، اکرم عفیف پشت محوطه جریمه پرسپولیس فرصت بسیار خوبی برای شوت زنی به دست آورد اما ضربه زیبای او از کنار دروازه به بیرون رفت. در مقابل پرسپولیسی ها دو دقیقه بعد روی پرتاب اوت قصد داشتند دروازه السد را باز کنند اما پاس ماریو بودیمیر که با ضربه سر ارسال شد را نورالهی نتوانست کنترل کند و توپ به اوت رفت.

زمانی که به اواسط بازی رسیدیم در دقیقه 23 بونجاح شوت زیبایی را به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد که با دخالت سید جلال حسینی شوت او به کرنر تبدیل شد. سپس در دقیقه 28 با حرکت خوب علی علیپور فرصت بسیار خوبی برای خود ایجاد کرد اما شوت او با عکس العمل دروازه بان السد راهی به دروازه پیدا نکرد.

در دقیقه 35 سفیدپوشان السد باز هم روی دروازه پرسپولیس خطر ساز شدند. اینبار ارسال زیبا روی دروازه پرسپولیس فرصت خوبی را در اختیار بونجاح ایجاد کرد تا با یک ضربه سر دروازه پرسپلیس را باز کند اما جاگیری خوب بیرانوند باعث شد به راحتی توپ در اختیار دروازه بان پرسپولیس قرار گیرد.

در آخرین دقیقه این نیمه بونجاح یک گل به ثمر رساند که داور آن را آفساید گفت.

در آغاز نیمه دوم بازی نیز، باز هم السدی ها سعی داشتند با طراحی حملاتی بازی را کامل در اختیار بگیرند اما عملکرد خوب بیرانوند در این نیمه فرصت ها را از یاران السد گرفت. در دقیقه 49 حمید اسماعیل فرصت بسیار خوبی برای شوت زنی داشت اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه این بازیکن با حرکتی زیبا و ارسال یک پاس کات بک، فرصت بسیار خوبی برای شوتزنی بونجاح ایجاد کرد اما شوت او هم به بیرون رفت.

در مقابل شاگردان برانکو که می خواستند از زیر فشار حملات السد خارج شوند با طراحی حمله و ارسال پاس علیپور برای بودیمیر این فرصت را داشتند تا دروازه السد را باز کنند اما شوت زیبای مهاجم کروات با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به اوت رفت. در ادامه باز هم السدی ها خطر ساز شدند. اینبار در دقیقه 59 بغداد بونجاح شوتی را روانه دروازه پرسپولیس کرد اما واکنش بیرانوند دروازه پرسپولیس را بسته نگه داشت.

در ادامه بازهم پرسپولیس موقیت داشت تا دروازه السد را باز کند. در دقیقه 66 حرکت خوب علی علیپور قرمز پوشان پرسپولیس را امیدوار کرد تا به گل برسند اما شوت این بازیکن به دیواره کنار دروازه برخورد کرد. در مقابل السد در دقیقه 67 روی حرکتی که الهیدوس از سمت راست انجام داد می توانست به گل برسد اما شوت او از بالای دروازه به اوت رفت.

در دقیقه 79 باز هم پرسپولیسی ها برای گلزنی فرصت داشتند. اینبار بشار رسن با دروازه بان حریف تک به تک شد اما شوت او به اوت رفت.

در آخرین دقیقه این بازی و در دقیقه 3+90 ضربه سر بونجاح به گل تبدیل شد تا شاگردان برانکو تن به شکست دهند.

برای پرسپولیس در این دیدار علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی نیا، احمد نورالله ی، بشار رسن، مهدی ترابی، ماریو بودیمیر (82 سیامک نعمتی) و علی علیپور به میدان رفتند.

السد نیز با ترکیب سعد الشیب، پدرو، تارک، حمید، عبدالکریم، گابی، سالم، وو یانگ، بونجاح، الهیدوس و عفیف به میدان رفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 201

به "پرسپولیس در دقیقه آخر به السد باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در دقیقه آخر به السد باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید