پرسپولیس در انتظار جریمه فیفا!

به گزارش صبح مهریز، با وجود اینکه تنها 48 ساعت به انتها مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات کالدرون به جای مانده،، اما این باشگاه عملاً هیچ راهکاری برای پرداخت طلب 580 هزار دلاری (به علاوه 5 درصد سود سالیانه) این مربی آرژانتینی ندارد و احتمالاً تا چند روز آینده باید منتظر جریمه تازه پرسپولیس از سوی فیفا و احتمالاً بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و شاید هم جرایم دیگر از جمله کسر امتیاز بود.

پرسپولیس در انتظار جریمه فیفا!

مدیران باشگاه پرسپولیس که در چند ماه گذشته مبلغ سنگینی را برای پرداخت مطالبات بودیمیر و دستمزد بازیکنان از منابع مختلف قرض کردند و با توجه به حجم بالای مبلغ قرض شده دیگر نمی توانند از این راه مطالبات کالدرون را فراهم نمایند و در این شرایط تنها امید دارند فیفا مهلت بیشتری برای پرداخت مطالبات کالدرون در اختیار آن ها قرار دهد.

هیئت مدیره پرسپولیس در روز های گذشته جلساتی با کارگزار این باشگاه برای مشخص تکلیف همکاری طرفین در فصل آینده برگزار کرد که این جلسه هم بدون خروجی خاصی به خاتمه رسیده است. پرسپولیسی ها امیدوارند با مشخص تکلیف شرایط کارگزار برای فصل آینده، مبلغی را به اسم پیش پرداخت از این شرکت یا اسپانسر نو (در صورت فسخ قرارداد با کارگزار فعلی) دریافت و مشکل پرداخت مطالبات کالدرون و بعلاوه پرداختی به بازیکنان این تیم را حل نمایند. اتفاقی که هنوز رخ نداده و کوشش سرخپوشان در این راه بی نتیجه بوده است.

باشگاه پرسپولیس علاوه بر طلب 580 هزار دلاری کالدرون، طبق رأی دادگاه عالی ورزش تا چهار روز آینده باید حدود 100 هزار دلار به خواکین، دستیار کالدرون پرداخت کند. این شرایط در حالی است باشگاه پرسپولیس فعلاً هیچ پولی ندارد و در یکی از بحرانی ترین شرایط چند سال اخیر گرفتار شده است. باید دید مدیران باشگاه برای فرار از این بحران چه اقدامی انجام خواهند داد.

منبع: فرارو
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1748

به "پرسپولیس در انتظار جریمه فیفا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در انتظار جریمه فیفا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید