پرسپولیس با جانشین بیرانوند به توافق رسید

به گزارش صبح مهریز، سرخپوشان پایتخت هنوز زمان کافی در اختیار دارند تا لیست خود برای فصل جدید را تقویت نموده و با بازیکنان بیشتری به لیگ قهرمانان آسیا بازگردند. از سوی کمیته اجرایی این تورنمنت، حدود 10 روز قبل ایمیلی به باشگاه پرسپولیس ارسال شد که در آن، تأکید شده بود سرخپوشان برنامه های خود برای ارائه لیست بازیکنان در ادامه رقابت ها را اعلام نمایند.

پرسپولیس با جانشین بیرانوند به توافق رسید

در این میان، پرسپولیس هنوز در چند پست احساس احتیاج می نماید. به عنوان مثال آن ها مهاجم نوک، دفاع چپ، دفاع راست، هافبک بازیساز و دروازه بان می خواهند و از این رو، در پی آن هستند تا لیست خود را طی 15 روز آینده آماده ارسال به کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا نمایند. یکی از مهمترین احتیاج های تیم، پر کردن جای خالی علیرضا بیرانوند است. طبق شنیده های ما، حامد لک دروازه بان ماشین سازی تبریز با باشگاه به توافق ضمنی رسیده و به زودی و در انتها همین ماه که انتها لیگ نوزدهم به شمار می رود، قرارداد رسمی خود را به امضا می رساند و در لیگ قهرمانان آسیا و احتمالاً ادامه رقابت های جام حذفی، سرخپوشان را همراهی خواهد نمود.

در این مورد حتی شنیدیم مذاکرات جدی با پیغام احتیاجمند و محمدرشید مظاهری هم اجرا شده بود، اما هر دو نفر به این خاطر که با باشگاه های خود قرارداد رسمی دارند و سرنوشت فصل آینده شان در گرو تصمیمات مدیران سپاهان و تراکتور است، به پرسپولیسی ها جواب رد داده اند. البته در این میان نام علیرضا حقیقی هم مطرح شده بود، ولی شنیدیم مسائلی در جریان است که این بازیکن را از لیست سرخپوشان دور کرد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: sobhemehriz.ir شناسه مطلب: 1179

به "پرسپولیس با جانشین بیرانوند به توافق رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس با جانشین بیرانوند به توافق رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید